Årstider och Husdjur?
Hej jag har hört och sett , att man kan blanda ihop Sims 3 Årstider och Sims 3 Husdjur. Alltså satt de två spelen blir ett. Jag skulle gärna vilja göra det , men jag vet inte hur man gör. Jag skulle bli jätte tacksam om någon skulle berätta hur man gjorde det. Tack på förhand! :D
Natasha
Menar du typ så att du kan ha husdjur och samtidigt spela med fler årstider än sommar? För isf så är de ju bara att installera båda spelen och köra! :)
Du installerar bara spelen och sätter igång ett av spelet. De finns automatiskt där när du startar. 🙂
Jag är inte säker på hur du menar, men…. 1) Det kan mycket väl vara så att en specifik spelaffär/utgivare har sålt sk. spel-paket där mer än en expansion ingått. Då får du spelen som ett, fast du köper bara ett spel. 2) Sedan, under förutsättning att din dator orkar med fler expansioner, så fort du installerar en ny expansion så kommer den att sammanfogas till grundspelet. Så har du installerat både Husdjur och Årstider så kommer du också kunna spela båda expansionerna samtidigt!
Me. Myself & My Sims
Aha okej tack så mycket ^^ #1 och #2
Natasha
Tack så mycket! #3
Natasha