jobbiga kläder från nerladdningar...
Tänkte bara kolla om de är nån som vet nått mod eller nått som får bort alla dom här jäkla stövlarna o baddräkterna som simmarna ibland får när dom är tex nakna? för jag tycker de är asirriterande och fattar inte vad de är för nått och hur dom kommer dit, fast förstår ju att de är från nerladdade simmmar men tror också att de är många med samma problem att inte kunna få bort dom. För har också kollat på mina installerade innehåll och hittar inget där som verkar vara dom där skitkläderna som dyker upp.. för de är ju inte så kul att se ett simbarn med skitlånga armar och inget huvud också lixom… :P
M_A_R_I_A 🌺
Ett tips är att du inte laddar ner något alls från Exchange då man får mycket skräp därifrån. Så försök att ladda ner från bloggar/hemsidor istället.
men de konstigta är att jag visste om de så har inte laddat ner från exchange … så fattar inte…
M_A_R_I_A 🌺
Ett annat tips kan vara att kolla här och se om du har några av dessa plagg installerade. Avinstallera dem i sådana fall 🙂
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#3 tack för tipset! de ska jag :)
M_A_R_I_A 🌺
fast nu står de att sidan är borta… :/
M_A_R_I_A 🌺
#5 Fungerar inte länken? Det låter märkligt, för den fungerar för mig :/
jodå länken funkade men de va nått inlägg på sidan som va bortaget bara :)
M_A_R_I_A 🌺
#2 Fast det du beskriver är klassiska tecken på att aningen: a) Den nedladdade filen är korrupt eller trasig eller b) Klädesplagget inte är avsett för den form eller typ av sim som du använder plagget på. Sims Store Exchange är ökända för just (a), vilket inte hindrar dig från att ha haft oturen att andra nedladdade saker också ha varit trasiga. Är det specifika nedladdade simmar så är det inte alltid du har kontrollen över vilka kläder som t. ex följer med. En jobbig, men effektiv lösning är att ta bort ALLA nedladdade simmar och klädesplagg. Lägg sedan till ett plagg/sim i taget för att hitta vilka sake det är som sabbar. Lycka till!
Me. Myself & My Sims
Hur gick det? Hittade du några "dåliga" kläder som du hade installerade? :)
har hittat några jag lyckats ta bort, tillexempel dom här ökända knästövlarna :)
M_A_R_I_A 🌺
#10 Okej 🙂 Löste det problemet?
nej tyvär inte, jag har tagit bort allt nedladdat nu ochbara laddat ner några hår från thesimsresource men finns fortfarande kvar…:/
M_A_R_I_A 🌺
#12 Är du säker på att du har tagit bort allt? :) Alla nedladdade simmar? Eftersom buggen beror på "dåligt CC" som hamnar på simmar som det egentligen inte är avsett för (ex. en vuxentröja på ett barn, vilket ger konstiga, långa armar), så måste detta CC finnas kvar i spelet någonstans
ja de har jag…. gud va konstigt har också sökt på hur man får bort bad cc på google men hittar inte så mycket där som jag inte redan försökt :(
M_A_R_I_A 🌺
Har du avinstallerat allt eller bara taggigt bort det från din nedladdnings lista? ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
nu har ja lyckats få bort allt dåligt! prövade igen att ta bort allt o denhär gången funkade de tydligen :)
M_A_R_I_A 🌺