Amandas simmar
I denna tråd kommer jag att lägga upp bilder på mina egenskapade simmar.
På de flesta simmarna ändrar jag förmodligen bara vardagskläderna, så övriga klädkategorier kan se ut lite hur som helst.
Jag slänger in nedladdningslänkar för de simmar som kommer att finnas för nedladdning, men skriv gärna att det är jag som har gjort simmarna om ni ska publicera historier om dem någonstans på nätet. Och länka jättegärna till era historier här i tråden eller i pm också, så att jag får läsa era historier om mina simmar. 😃
Anyhow… Först ut är Zacharias Anderson. Han är en atletisk hundälskare med bra sinne för humor. Han är händig och älskar att vara ute i snön. Hans stora dröm är att bli en superstjärna.
Klicka häääär för att ladda ner honom.
Nummer två på listan är Urkelskurk Trollh. Fint namn, jag vet! 😂
Urkelskurk är ett grinigt troll. Den enda gången han vill spendera tid med andra är när han ska sno saker eller känner för att skratta åt andras olyckor. Annars håller han sig helst för sig själv i sin egen smutsiga röra.
Klicka hääär för att ladda ner den förskräcklige Urkelskurk…
Jag kom på nu att jag glömde ge Urkelskurk ringar i öronen! Och jag glömde ta av honom klockan, troll behöver ju inte hålla koll på tiden.
#2 Åh… 😍
Medarbetare på Pokémon iFokus
#4 Jag blev lite småkär i honom faktiskt. 😃
#6 Jag är… mållös… 😮
Medarbetare på Pokémon iFokus
#7 Det där kan ju vara både bra och dåligt, men jag hoppas och tror att det är en positiv mållöshet. 😃