kläder m.m package???
Hej!
Jag har några mods som funkar jättebra som jag har lagt i package mappen som är i mods mappen, men hur funkar de men kläder o skor m.m som är package filer??? för när jag lägger dom i package mappen så finns dom inte i spelet.. och har läst på nått ställe att de ska vara samma mapp man lägger modsen i som man lägger package kläder.
Någon som vet hur de fungerar?? :)
M_A_R_I_A 🌺
behöver också hjälp med detta!
tass
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#2 tass?? 🤔😛
M_A_R_I_A 🌺
#3 Oh! Alltså, jag sätter min "tass" här så att jag följer inlägget. Har varit för mycket på råttor.ifokus tror jag :P
Greetings.
Legacy Mwari.
Det ska vara samma mapp. Har ingen aning om varför det inte funkar för dig :/
#4 haha jahaaa :D
#5 ja de va konstigt,.. har också hört att man ska använda nått som heter extarct here eller nått o då ska filen alltså packas upp men de funkar inte på alla package filer.. :(
M_A_R_I_A 🌺
#6 aa precis för på de flesta filer är det ju en .rar fil som man packar upp, men på vissa är det bara .package.. har försökt lägga in .package filen direkt i mods-mappen men då verkar det inte fungera :/
extract menas med att du måste ha ett upp packnings program för att få fram dom rätta filerna. Har du det? ty som winrar eller winzip
#8 japp, använder winrar
M_A_R_I_A 🌺
har ngra frisyer som är package filer, en del finns men är riktigt svåra att hitta, men andra dyker inte upp alls :/
Greetings.
Legacy Mwari.
#11 jaha va konstigt.. ne för jag har ju alla expension packs och några prylpaket men inte alla, men jaja alla package filer funkar väl bara inte då :P
M_A_R_I_A 🌺
#7 När du skriver att du har lagt in dina .pagckage filer i modsmappen - jag förutsätter att du då menar Mods > Package eller hur? ^^
Alltså, alla packagefiler skall ha en egen mapp som heter just Package och ligger (eller skapas om den inte finns redan) under mappen Mods.
Me. Myself & My Sims
ah precis, lägger dom i package mappen som ligger i mods :)
M_A_R_I_A 🌺