The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1550 ggr
M_a_r_i_a
0

kläder m.m package???

Hej!

Jag har några mods som funkar jättebra som jag har lagt i package mappen som är i mods mappen, men hur funkar de men kläder o skor m.m som är package filer??? för när jag lägger dom i package mappen så finns dom inte i spelet.. och har läst på nått ställe att de ska vara samma mapp man lägger modsen i som man lägger package kläder.

Någon som vet hur de fungerar?? :)

M_A_R_I_A 🌺

lisora
1

behöver också hjälp med detta!

KastKatt
0

tass

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

M_a_r_i_a
0

#2 tass?? 🤔😛

M_A_R_I_A 🌺

KastKatt
3

#3 Oh! Alltså, jag sätter min "tass" här så att jag följer inlägget. Har varit för mycket på råttor.ifokus tror jag :P

Greetings.

Legacy Mwari.

jjjosa
0

Det ska vara samma mapp. Har ingen aning om varför det inte funkar för dig :/

M_a_r_i_a
0

#4 haha jahaaa :D

#5 ja de va konstigt,.. har också hört att man ska använda nått som heter extarct here eller nått o då ska filen alltså packas upp men de funkar inte på alla package filer.. :(

M_A_R_I_A 🌺

lisora
0

#6 aa precis för på de flesta filer är det ju en .rar fil som man packar upp, men på vissa är det bara .package.. har försökt lägga in .package filen direkt i mods-mappen men då verkar det inte fungera :/

jjjosa
0

extract menas med att du måste ha ett upp packnings program för att få fram dom rätta filerna. Har du det? ty som winrar eller winzip

M_a_r_i_a
0

#8 japp, använder winrar

M_A_R_I_A 🌺

KastKatt
0

har ngra frisyer som är package filer, en del finns men är riktigt svåra att hitta, men andra dyker inte upp alls :/

Greetings.

Legacy Mwari.

jjjosa
0

#10 Kan ha att göra med vilka spel man har. vissa frisyrer mm kanske är gjorda för tex hus djur har man inte det så funkar inte frisyren, för att den kräver det. Men har du tex alla spel är det jätte konstigt :/

M_a_r_i_a
0

#11 jaha va konstigt.. ne för jag har ju alla expension packs och några prylpaket men inte alla, men jaja alla package filer funkar väl bara inte då :P

M_A_R_I_A 🌺

Bara Anna
0

#7 När du skriver att du har lagt in dina .pagckage filer i modsmappen - jag förutsätter att du då menar Mods > Package eller hur? ^^

Alltså, alla packagefiler skall ha en egen mapp som heter just Package och ligger (eller skapas om den inte finns redan) under mappen Mods.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

M_a_r_i_a
0

ah precis, lägger dom i package mappen som ligger i mods :)

M_A_R_I_A 🌺