Ladda ned saker
Hej!:D
Jag söker en sida där man kan ladda ner ponnys( alltså mindre hästar) benlindor och ländtäcken… Gärna mer hästfrisyrer oxå!:D
MVH Doggan
Snälla kan inte någon svaaara snälla!:D
Att det skulle finnas nedladdningsbara ponnies tvivlar jag starkt på. Då måste man göra ett helt nytt mod, för att de ska fungera i spelet och vara mindre än hästarna. Dessutom skulle det kräva ännu mer arbete om de dessutom ska gå att t:ex rida på.
Hästfrisyrer och hästgrejer bör inte vara omöjligt att hitta dock.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Bellatrix detta är Amandas blogg och hon laddar ner ponny adressen till den www.snowgaze.blogg.se dock en Starstable blogg men lite TS3 oxå…
Kan du ge mig en adress till en sida?:D
MVH Emiliah
Mer svar?
Vill jättegärna att ni svarar!:D
Betyder sjukt mkt för mig!:D
MVH E
SKICKA EN ADRESS DÄR MAN KAN LADDA NER BENLINDOR TÄCKEN OCH KANSKE PONNIES
SVARA SNÄLLA NÅGON…
Det finns en slider som gör att man kan ändra storleken på hästar. Vet dock inte på vilken sida den finns… Annars finns det supermånga ponnys att ladda ner på exchange, eller om du googlar.
Medarbetare på Pokémon iFokus
Dogsy, om du inte slutar putta din tråd oavbrutet med så kort mellanrum kommer jag att ge dig en varning. Att skriva texten med i Caps Lock (stora bokstäver) uppfattas ofta som skrikande och det ser inte trevligt ut.
Man brukar säga att man ska ge en tråd ca 24 timmar på sig att få ett svar, så att folk som kanske har informationen du är ute efter ska få en chans att svara. Alla sitter inte vid iFokus dygnet runt. 🙂
Jag vet vad du är ute efter för att få tag i ponnys. Det fungerar i The Sims 3 någorlunda, men långt ifrån perfekt. Du är ute efter något som kallas för Horse Size Slider. Det är en mod som justerar storleken på hästarna i spelet och kan göra dom både större och mindre än vad dom egentligen är. På så sätt kan du skapa egna ponnys i spelet. 🙂
Annars finns det färdiga ponnys att ladda ner från olika platser på nätet, tyvärr vet jag inte var. Bifogar en bild på ponnys jag skapat själv i spelet med hjälp av en Horse Size Slider, jämfört med en vanlig hästs storlek. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
http://modthesims.info/download.php?t=516715
Här har du ponnys :)
Bör väl också tilläggas att den yngsta simmen som kan rida en häst/ponny är tonåringen. Småbarn och barn kan alltså inte rida på ett spelbart sätt som jag har fattat det.
Me. Myself & My Sims