The Sims iFokus

The Sims

Etikettnybörjarfrågor
Läst 1606 ggr
Cilia.Teddytöserna
0

hur använder jag poserna?

Jag har precis lärt mig hur man laddar ner och installerar poser, men nu uppstod ju problemet att jag inte vet hur man använder dom? Någon som skulle kunna hjälpa mig? :)

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Mitchika
1

Du behöver Pose Player för att kunna använda poser. 🙂

Har du Pose Player installerat så köper du den till ditt aktiva hushåll från köpläget. Den ligger under Dekorationer - Övrigt, om jag inte missminner mig. 🙂

När du har placerat ut Pose Player på tomten så väljer du den sim som du vill ska anta en pose och klickar på Pose Player och väljer antingen "Select pose from list" (då får du en lista på alla poser du har nedladdade och installerade och kan välja mellan) eller "Pose by name". Då behöver du skriva in namnet på posen själv, men jag tror du kan hitta alla poser du har laddat ner i "Select pose from list". 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Cilia.Teddytöserna
0

#1 ja okej :) tack :D

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Bara Anna
2

Ett bra stalltips är att ALLTID spara ditt pågående spel i en ny separat sparfil innan du börjar försöka pula med olika poser. Om saker skulle gå på tok så har du alltid ett save att falla tillbaka på! Du kan även behöva fusket MoveObjects för att flytta simmarna dit du vill ha dem.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se