The Sims iFokus

The Sims

Etikett: övrigt
Läst 1225 ggr
Dreamweawer
2

NRaas hjälp Vilka moddar?

Hej

skulle vilja veta vad det finns för Nraas moddar och vad de gör?

Har ett rätt buggigt spel för tillfället så skulle behöva en mod som tar bort buggarna eller förminskar dom…

Har masterkontroller och portrait panel.

Vad rekommenderar ni för moddar som gör det roligare att spela osv.?

Zebrafink
0

Jag fattar inte?

Dreamweawer
0

Jag undrar vad det finns för nraas moddar och vad dom gör och vad dom är bra för…

Och vad ni kan rekommendera för moddar föratt göra det roligare att spela.

Sen vill jag också veta vad det finns för modd/moddar som förhindrar/minskar buggarna i spelet(har väldigt buggigt spel)….

Bara Anna
0

Säg vad som inte finns…… Tror det snabbaste för dig är att gå in på NRAAS hemsida och kika för det finns så många! Som jag förstått det så är det Overwatch och error-trap som används för att minska buggar. Men är inte 100 säker då jag själv har ett relativt bugg-fritt spel Svårt att skriva vad som gör det roligare att spela - det beror ju helt på vad du gillar.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Dreamweawer
0

Har kollat på hemsidan men hittar inte riktigt vad moddarna gör….

har hört talas om dom förut men inte engagerat mig runt dom eftersom mitt sims varit skapligt bugg fritt tills nu.

Gillar djuren i spelet,ha stora familjer,leka lite med simmarna och så:)

kodex
0

Som jag förstått det också så är det overwatch och error-trap som fixar buggar. Jag själv har overwatch och traveler (som fixar buggen med att resa) och jag älskar denna kombon! Funkar skitbra för mig!

Dreamweawer
0

#5 ska nog prova ladda ner dom jag med då spelet ibland kraschar då jag ska flytta till en annan stad.

Men vad gör dom mer än att ta bort buggar?

stinabest
0

Dom kan lägga in nya funktioner som tonårsgraviditeter tex :)