The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 1589 ggr
[mitzylinnea]
0

OT- Red Dead Redemption!

Nån här inne som spelar RDR? :) Jag tycker att de är väldans kul och undrar om ni har några roliga tips och tricks man kan hitta på? 

Själv är ja ju intresserad av hästar, och vet att om man har väääääldigt låg honor så får man en ny häst; Dark horse, en svart häst med ett vitt huvud och sår från en vargattack. 

https://www.google.se/search?q=dark+horse+red+dead+redemption&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=pPnnUtP4Bcml4gSDsIDgAw&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=630

Sen har jag hört talas om att de ska komma ett RDR 2? (förutom unded nightmare) Nån som vet om de stämmer? Skulle isf va väldigt kul :D

[mitzylinnea]
0

Ingen? 🙂

Zebra02
0

Jag spelar ibland.

thenewbreed
0

Jag spelar det, verkligen älskar det :')

Men den svarta hästen har jag aldrig hört talas om,, förstår inte vad du menar om hur man ska få den osv? :)

Jag brukar fånga in och tämja vildhästar ibland när jag vill ha en ny snygg färg på min häst. Annars brukar jag följa storylinen. Jaga i skogen är också kul :')

Åh vad kul om det kommer en tvåa. Har inte vågat köra klart undead  hihihi c:

Medarbetare på bildredigering! :)

[mitzylinnea]
0

Jag har inte ens unded (är för feg, haha, när jag gjorde min första bounty för 2 år sen satt jag o skakade XD men nu klarar ja iaf de ;) ) 

Men om du vill ha dark horse så ska du sänka honorn (en utav mätarna som kommer upp när du t.ex hjälper nån) då ska du va bad ass och va elak, skjuta allt du ser så att de sjunker.

om du inte förstår vad ja menar så sök på youtube; "how to get the dark horse in red dead redemption" 😃

thenewbreed
0

#4 jaha okej hahaha :D

Medarbetare på bildredigering! :)

[mitzylinnea]
0

Vilken av dom vanliga hästarna tycker du är finast? Länka gärna till en bild 😃