The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1538 ggr
[love_madde_sims]
0

Vilken enhet?

Jag har precis laddat ner the sims 3 pets och skulle installera det, men när jag trycker på välj enhet (den sidan) så står det att jag skulle välja en enhet där basspelet är installerat… Men jag har försökt att flytta och hålla på med the sims 3, men det funkar inte…

Så hur ska jag veta vilken enhet jag ska ha the sims 3 i så jag kan installera pets?

(asså, Macintosh HD kommer fram som "allternativ" välj enhet, men då kommer det upp att Du måste välja en enhet där The sims 3.app redan är installerat , men problemet är ju då att det finns ingen enhet som jag kan välja.)

Någon som kan hjälpa mig med det här? Berätta hur man gör osv??

[love_madde_sims]
0

Asså skulle någon kunna hjälpa mig med hur man gör för att installera pets?

jjjosa
1

Vart har du tagit ner pets i från? Är det i appstore eller är det origin? Eller är det en olaglig version? Spelar själv på mac och jag kör med cd.

jjjosa
0

Du blir då ombedd att välja en destination för där ditt spel kommer att installeras . Använd standardplats för huvud hårddisk och / Applications mappen och klicka sedan på Fortsätt .

Du blir då uppmanad att installera spelet . Klicka på Installera .

Det här hitta jag på en sida. Vet inte om det är mycket till hjälp. Men den borde ju dyka upp.

[love_madde_sims]
0

Jag har laddat ner pets från nätet ja… 

Förstår inte riktigt din sista kommentar, Men när jag kommer till steget där man ska välja en enhet att installera spelet på så väljer Macinstosh HD som kommer upp och när jag gjort det så kommer det fram en ruta där det står att det inte funkar för jag måste välja en enhet som The sism 3.app är installerat på (the sims 3 basegame är också en nerladdning)

Provade det och det står fortfarande att jag måste välja en enhet där basspelet är installerat…

??????

[nettaahs]
0

Har du crackat och/eller mountat spelet?

Bara Anna
0

Hör av dig till support där du köpte expansionen! EA/Origin har svensk telefon-support som säkert kan hjälpa!!! (Tror medvetet gott om TS här att denne faktiskt hållit sig på den lagliga sidan….)

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

jjjosa
0

#5 spelar ingen roll och hon måste ha mountat spelet för att starta installationen. Hon kommer ju halvvägs.

jjjosa
0

Menade att cracken inte spelar någon roll

[nettaahs]
0

Jag har mountat utan att crackat och då har det blivit något liknande fel.
Det känns som om cracken inte hamnat i rätt mapp och därför tycker spelet att den där mappen saknas.

Jag vet inte, jag är ingen expert, men det var en tanke :)

jjjosa
1

Du ska inte behöva cracka ett spel innan du installerar nästa spel. Jag har aldrig crackat något spela innan jag har installerat alla. Läste på nätet och det är många som har problem med det just på mac

[love_madde_sims]
0

Jag har inte crackat "medvetet" om man säger så, utan jag har endast laddat ner spelet. Och ja, som sagt, jag kommer inte vidare alls och när jag läst hur man crackat osv så står det att man ska installera spelet först osv…

Mitchika
2

TS, var har du laddat ner spelet ifrån? ´

Det är emot sajtens regler att diskutera sätt att få tag i och installera olagliga versioner/kopior av The Sims-spelen.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

myismyname
0

Precis som Mitchika säger så tillåter vi inte att man diskuterar olagliga sätt att få tag i The Sims. Mer om det finns att läsa bland sajtens regler. Denna tråd kommer låsas och varningar kommer skickas ut via privata meddelanden till de som brutit mot reglerna.

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Inlägget är låst för nya kommentarer