The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1338 ggr
Jojjoonn
2014-02-01 11:20
0

Buggar?

Hej! På mitt sims går det inte längre att registrera som hästkvinna/man,det gick innan och nu är interaktionen helt borta?! Och sen så funkar det tydligen inte att få in mina hästar i ridhuset på ett sparat spel…? Är detta buggar eller? Skulle det funka igen om jag avinstallerar alla sims spel och sen installerar dem igen? Tacksam för svar.

jjjosa
2014-02-01 21:08
0

Bra fråga. Har samma problem att jag inte kan regga som hästkvinna. Hjälpte inte efter jag installera om heller. Så har någon en förklaring så godtar jag den gärna :)

Jojjoonn
2014-02-02 12:33
0

Verkligen jättekonstigt! Men det var någon som sa att man kan behöva drömjobb, men det borde inte vara det eftersom det har funkat innan…

SimsBrooke
2014-02-02 13:03
0

Jag antar att din sim har färdighet i ridning. Annars går det inte att registrera sig sm hästkvinna/man. Om din sim har färdigheter så är det troligtvis en bugg :(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Jojjoonn
2014-02-02 13:17
0

Ja simmarna jag försöker med har alltid färdigheter i ridning o allt sånt där man ska… Men kan man fixa buggen på något sätt?

SimsBrooke
2014-02-02 13:20
0

#4 nu är inte jag så duktig i det tekniska men försöker lära mej. Men det enda jag kan komma på är att installera om alla spel. Men invänta svar från My eller Mitchika :D

myismyname
2014-02-02 14:35
0

#5 Oj, så bra koll har jag inte på alla dessa buggar, haha 😃

#0 Jag har googlat lite på detta med att inte kunna registrera sig som egenföretagare. Det verkar vara många som har samma problem, och enligt vissa beror det på att det har kommit en uppdatering som gör att man måste ha Drömjobb för att alternativet ska dyka upp. :/ Har du Drömjobb? Får du upp andra "egenföretagar-yrken" eller är det bara hästyrket som är borta?

Googla på "the sims 3 can't become horseman (eller horsewoman)" så dyker det upp massor med diskussioner kring just det! 🙂

Ditt problem med ridhuset vet jag inte vad det beror på. Ska googla lite och se om jag blir klokare av det :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

myismyname
2014-02-02 14:40
0

Jag hittade denna tråd om hästar som inte kan gå in i ridhuset. Det verkar bero på något knas med själva tomten. Prova göra som de säger i tråden -- platta till tomten i byggläget 🙂 Förhoppningsvis funkar det!

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

SimsBrooke
2014-02-02 17:52
0

#6 Du är bättre än mej iaf =) Dock lär jag mej för varje ny tråd :D

Jojjoonn
2014-02-02 20:28
0

Jättetack för alla svar! Det där med att hästarna inte kan gå in får jag testa lite mer med oså, ska testa det där med tomten! Nej, jag har inte drömjobb men det kan ju faktiskt vara så att man behöver det efter någon ny uppdatering, vem vet… Ja, jag får upp andra yrken som barnskötare( eller vad det heter haha) oså så det borde nog vara det där med att man behöver drömjobb…