The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2992 ggr
Lauorina
0

The sims 3 har slutat fungera...

… vi medelar dig om det finns någon lösning.

Någon mer än jag som fått detta meddelande?! Blir galen! Kan inte köra sims längre på min dator! Jag har windows åtta, men jag har kunnat köra det felfritt innan. Hjälp mig någon?

Smulan80
0

windows 8 och spel funkar dåligt ihop, tyvärr.

Någonting som ändrats i spelet (patch eller dyl) när du fick problemet, eller drivrutiner på datorn, om det funkat felfritt innan?

Calcifer
0

Detta har börjat hända mig också, trots windows 8 har det fungerat felfritt tidigare. Uppdaterat till nyaste patchen visserligen, men det fungerade perfekt efter det också fram till typ igår.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

naleisha
0

Är det någon utav er som har lyckats löst problemet än?

[xMondSy]
0

Någon lyckades lösa det på så sätt att du höger klickar på ikonen, trycker på egenskaper och sedan ändrar du kompabilitetsläget till windows 7 istället. Jag själv har win7 och har inte stött på problem med det. Men prova och se om det går, har bara läst att andra gjort på detta sätt.

jjjosa
0

Jag körde på windows 7 innan och då funka det super. Efter att jag skaffa windows 8 kunde jag inte spela längre. Det har ofta med att dom äldre sims 3 spelen är inte gjorda för windows 8 utan windows 7 samt vista. När jag skaffa windows 7 igen funka det som vanligt och kan spela glatt igen. Som xMondsy skriver så kan du ändra till win 7 hur lätt som helst i kompabilitetsläget :)