The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 1366 ggr
Malinolsn
0

Utomjordiskt nattbesök

Min sim har fått besök av en utomjording de senaste nätterna. När den dyker upp hörs ett skratt i spelet, sen ställer den sig bredvid olika föremål och tar upp någon rund sak som verkar läsa av föremålen, eller nått 🤪
Min sim ligger oftast och sover när detta inträffar, men jag kan klicka på utomjordingen men då är "Sluta med det där" det enda alternativ som kommer upp.

Vad är det som händer, och vad gör utomjordingen där? 😟

stinabest
0

Utomjordingen tar typ "prover" gissar jag, haha! För att integrera med utomjordingen måste din sim vara vaken och först när den klivit upp ur sängen kommer du kunna snacka med den osv. :)  

Lyllo dig att dom verkar komma så ofta! Kommer typ max 1 gång i mitt spel D:

DiamondIce
0

#1 Om du har några rymdstenar kommer de oftare :) Vet inte om man ska ha dem i katalogen eller placera ut dem…

Malinolsn
0

Okej, tack för svar! 😃
Vad ger det för fördelar att ha en utomjording hos sig? Förstår inte riktigt vad det är som är lyllo mig 😎

nathaliejill
0

Måste man ha någon särskild expansion för att utomjordingar ska komma?

stinabest
0

#3 Jo, för att jag älskar att spela med utomjordingarna och få utomjordingsbarn! Men det händer ju som sagt väldigt sällan :( #4 Ja. Utomjordingarna kommer med The sims 3 Årstider :)

nathaliejill
0

Jaha det har jag kommer dom i någon speciel årstid eller är det olika?

Malinolsn
0

#5 Ah, okej! 😃

Snurpan83
0

#2  Rymdstenar? Var hittar man dom? :)

DiamondIce
0

#8 Lite var stans, de ser ut som metaller nästan… Om man spelar i Sunset Valley så brukar det finnas stora att hitta vid sjön med vattenfallet har jag för mig (kommer inte ihåg vad tomten heter)

Bara Anna
0

Rymdstenar kommer bland annat från metorer och genom att titta i teleskop. Jag TROR även att du kan få dessa stenar när du klyver brädor mha av kampsport i destination världen expansionen. Inte säker dock.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se