The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 1307 ggr
[KiwieMie]
0

Vad tycker du om Destination Världen?

Ja, så vad tycker ni? Är den bra/dålig osv?

[Starfish12345]
0

Jag tycker den är bra, det är kul att utforska pyramider och så!:D

htt
3

Inget jag använder mig av :) Varken funktionerna eller prylarna som medföljde. 

Eller jo förresten- en gång reste jag till frankrike för att ragga upp en partner till mitt legacy 🤐😃

ramm5tein_
0

#2 Sånt är ju smart 😉

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

[Thew]1
0

Jag hade Destenation världen och tycke det var riktigt ROLIGT! Men det buggade HELA tiden och gick inte att spela…..Så nu har jag avinstallerat det :P

Cherryfall
3

Jag tycker att det är kul, gillar färdigheterna och föremålen som följde med :) Sedan reser man ju inte så ofta men ibland händer det, trots allt. Sedan är det ju väldigt spännande att bygga egna gravar, det är en hel vetenskap, och jag tror ärligt att det är omöjligt att få det att fungera bra, haha!

Simsblogg: http://chesims.blogspot.se/

Tumblr:  http://simaricia.tumblr.com/

Calcifer
0

Älskar det, men tyvärr är det ett känt problem att det buggar sönder rätt ofta oavsett vad du har för dator. Det verkar vara lite av ett lotteri. För en del fungerar det perfekt men för rätt många strular det tills man ger upp och avinstallerar. Har sökt fix till detta i flera år men inte hittat något ännu.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Dvärg_gurami
0

Jag tycker faktiskt inte det är så roligt om jag ska vara ärlig… Jag tycker det är segt att man måste göra alla uppdrag osv för att få högre visumnivå för att sedan åka tillbaka om och om igen för att kunna se t.ex. Eiffeltornet. Jag har aldrig sett varken Kinesiska muren, Eiffeltornet eller pyramiderna. Spelet är roligt om man t.ex. bor i något av länderna osv. men det är kanske inte alltid man vill vara en äventyrare, och då kan man inte komma längre i spelet. (Eller har fått detta om bakfoten? 🤔)

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

Mitchika
3

#7 Eiffeltornet ligger inte i Champs Les Sims, men det går att se Eiffeltornet i bakgrunden långt borta utanför själva Champs Les Sims. Shang Simla har en mur i sig, men jag är inte säker på om den är en del av den kinesiska muren. 🙂

Al Simhara har pyramider, flera stycken som dessutom går att utforska. Det finns okcså en stor, läcker Sfinx där som man kan utforska och bli befriad från Mumiens förbannelse i. 😃

Personligen så älskar jag Destination Världen, trots att det är så buggigt! Man får med så mycket nytt och roligt till spelet, mumierna är ett bedårande och underbart tillskott till ens simfamilj, nya färdigheter, äventyr att gå på och skatter att samla in. 😍

Att träna kampsport och se sin sim utöva kampsport ihop med andra simmar är jätteroligt! Odla vindruvor och göra hemmagjord nektar för ens egna nektarkällare är ett roligt tillskott till spelet. Fotograferingsfärdigheten är också extremt skoj och underhållande, speciellt om man ska försöka komplettera alla samlingar som finns. 😃

Så massa plus för Destination Världen från mig. Det hade givetvis fått ännu högre betyg om det krånglade och buggade mindre, men det är fortfarande en otroligt kul expansion som ger så mycket i spelet att det drar upp betyget rätt bra ändå. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[Thew]1
0

Min Destenation världen buggar så mycket så det inte går att spela :/ (Har en bra dator) Föremålen blir nästan osynliga….Maten försvinner när simmarna sätter ner den på bordet…..osv…..osv…… Destenation världen får 1/5 möjliga stjärnor……Men utan alla buggar är får den 5/5 stjärnor :D Jätte roligt spel men nu är det avinstallerat på grund av alla buggar! Men som sagt när det funkade så var det en väldigt BRA!!!!!!!

leoparden95
0

jag tycker det är roligt som f*n :D men jag behöver hjälp just nu, någon som kan hjälpa? mitt problem står längst ner på sidan http://thesims.ifokus.se/discussions/4d714133b9cb4622270571be-hjalp-med-the-sims-3-destination-varlden snälla hjälp!

chade
0

jag älskar destination världen, tycker det är superkul. Har buggat några få gånger för mig bara, men inget nämnvärt tycker jag :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Dvärg_gurami
0

#8 Hm.. 🤔, varför har inte jag sett något sånt..? 😕🙂

Men ja, jag älskar också alla grejer man får till spelet, och själva grejen med att resa. Personligen tycker jag det är superläskigt nere i gravarna som man utforskar, vågar sällan gå ner där haha xD Gillar "Kina" bäst tror jag, det är så vackert där. Åker dock oftast till Frankrike när mina simmar ska någonstans :).

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

Lia
0

Jag använder det endast när jag reser inom arbetet eller andra möjligheter. Men förut reste jag konstant! Dock började det bugga, och plötsligt försvann hela min familj i Egypten! Men då kunde jag välja en helt ny familj att börja spela på som vanligt i Egypten. Det var väldigt intressant faktiskt. (Jag köpte alltså inte ett hem där, jag började bara spela, precis som man gör i sin vanliga stad ^^)