Hjälp mig fort!!
Hej!:(
Jag började med sims för nån dag sedan, men har spelat det innan men sedan la jag av och nu vill jag påbörja min beroendeframkallande process, haha! Men till rubriken…..
Jag hade origin och ett konto på http://se.thesims3.com/ . Där jag brukade ladda hem saker från den där exchange menyn, så ja typ simmar och hus osv. (vet inte om jag kan förklara så bra men men.)
Då nu är jag började igen loggade jag in som vanligt, men mitt problem är att jag har både tappat bort alla mina skivor och fodral utom The sims 3 skivan man MÅSTE ha! Nu skulle jag ladda hem mina spel, husdjur - årstider - hiddensprings, via origin, men då gick det inte!? Det kommer upp en varnings ruta om att jag redan kör ett annat spel så det inte går att installera! Hjälp mig, hur ska jag göra? Vill så gärna ha massor av expantions, (stavning), paket så aah!
En annan sak är att jag bara kan ladda ner hus och inget annat, typ som simmar och djur t.ex! Snälla vill verkligen börja spela MED SAKER SOM ÄR IFRÅN DET DÄRA NI VET, NERLADDNINGS SAKEN. Om ni har en förklaring till någon eller båda problemen så får ni gärna kommentera det så fort som möjligt, typ när ni läst detta!
Tack så mycket i förväg!<3
Mvh/ Elsa som är kass på Sims 3! Hahahahah!:)
I NEED HELP!!:o
Har läst på google hundratals gånger men det verkar som att ingen har det felet som jag har, är jag en konstig person eller?
Du får vänta lite med svar, även om du puttar upp tråden hela tiden kommer det inte att göra att folk kommer svara snabbare. Låt det gå något dygn, kanske ingen just nu vet svaret på problemet :)
jaja, men har ju bara denna dag ledig!!!!!
Har du redan installert sims med den skivan du redan hade? Och sedan försökt installera expasions? Föe du måste först avinstallera det du har installerat med skiva och sen installera allt via origin, av någon anledning är det så
#5 Okej, tack så mycket! Men hur avinstallerar jag ett program?
beroende på vilket operativ system du har så hittar du dit på olika sätt. Men du ska iaf till kontrollpanelen, sen under "Program" så väljer du avinstallera ett program. Sen låter du listan laddas och sen letar du upp The sims och avinstallerar det. Gå sedan till origin och prova att installera the sims 3 igen :)