Vad är problemet?
Hej!
När jag har vanliga sims 3 installerat så funkar allt precis som det ska, det flyter på som det ska. Men, när jag installerar TS3 husdjur så fungerar det inte längre, när jag zoomar ut så blir allt runt gårdarna svarta och jag kan inte skapa ny familjer,då det bara stänger ner sig när jag stänger övnings läget.
Vad är felet?
Grafik problem kanske? Har du testat att dra ner all grafikinställningar?
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Jag kan göra det, men det är även det att skärmen är av lång, men så vitt jag minns så går det att ändra.
Jag ska kolla. ;3
Allvar neddraget sen förut. Finns det möjligtvis något att göra?
det va så när jag installerade på vår nya dator så jag spelade inte sen nått halv år senare så funkade allt
#4 jag antar att under den tiden så kanske drivrutiner blev uppdaterade till grafiken, och då funkade det bättre.
#3 Kontrollera om dina drivrutiner till grafikkortet är de senaste, om inte, uppdatera.
Du kanske måste uppdatera ditt spel
Eller så går du in på can you run it och kolla om din dator verkligen klarar av husdjur. Det är mer krävande än grund spelet
#5 Hur kollar jag drivrutinerna till grafik kortet, kunde det en gång i tiden, but I lost it. ^^
#6 Gjorde det förut, (Innan jag ominstalerade det) men det blev inte bättre.
#7 Har du provat, Can you Runt it? Jag är lite feg och vågar inte göra vad som helst. >_<
#8 oftast går in på grafikkortets tillverkares hemsida, oftast har de färdiga "script" som kontrollerar om man tillåter. Eller så kollar du manuellt. Men jag vet inte vilket operativsystem du kör så kan inte riktigt ge tips då.
Är det win7 eller under så start->kör skriv in "dxdiag" och låter det köra. Sedan kollar du under fliken "bildskärm" till höger bör du ha "Drivrutiner" Kolla vilken version och tillverkare, gå in på webbsidan för grafikkortet som ovan och kolla vad de har för senaste drivrutiner. Stämmer inte dem "siffrorna", ladda hem nya drivrutinen och installera om. Låt drivrutinen installera "färsk" det vill säga ta bort den gamla drivrutinen under installationen. Annars kan det bli strul senare.
Om inte du känner dig säker med sånt här, rådfråga någon i din närhet som du litar på med datorer.
#8 Can You Run It är ett harmlöst java-script (hemsida här) där du klickar vilket spel du är intresserad av och den går igenom systemkrav och hur fit-for-fight din dator är i jämförelse till krav. Inget mer. Så du kan lugnt kolla!
Me. Myself & My Sims
Tack för alla svar! (Alla hjälpte faktiskt)
Jag uppdaterade drivrutinerna och sedan självaste spelet, och allt verkar funka! :D
#11 Trevligt. :)