Fyrlingar?!
Blev helt chockad idag när jag spelade. Min sim födde nämligen fyra tjejer! Visste inte att det var möjligt och fattade först ingenting, haha!
Men de blev så fina så jag tänkte visa dem för er.
Den första heter Jolina och hon fick brunt hår som sin pappa (hälften fick blont hår som sin mamma och hälften brunt som pappan)
Jo det är möjligt, dock inte så vanligt. Själv får jag ENBART tvillingar när jag får barn. jag vill gärna ha både trillingar och fyrlingar. När the sims 3 var nytt fick jag tvillingar jämt, och det värsta var när jag fick trillingar TVÅ gånger på raden.. det vart lite jobbigt, paret hade dessutom tvillingar också har jag för mej. :/
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Fått jättemånga trillingar, men bara ett tvillingpar och aldrig fyrlingar!
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Jag fick fyrlingar efter att jag önskat mig en stor familj av anden i flaskan
Åh, förlåt att jag frågar men hur har du fått bebisarna att se ut sådär och inte som "kokonger"? :)
#7 Laddat ner kläder till dem! :) Kan skriva länk sen.
#8 Tack, men det behövs inte! Hittade dem av en slump efteråt :P
Det är fullständigt kaoooos. Fyra barn tar faktiskt otroligt mycket tid och plats… Mina simmars son kommer lite i skymundan :/
Har fått fyrlingar en gång men det var föratt jag hade fixa fruktbarhets behandling och satt på barn musik + att hon fick lana med att kolla på barnprogram,Hehe🤪annars har jag bara fått ett barn i taget…
#8 länka gärna sidan till mig! :D
Bloggare på threesimsnerds.blogg.se
Vad fina kläder 😍
// Linnea :)
Legacy Challenge: Legacy Stare.
#14 Ellerhur! :D
Åh va roligt :O jag har aldrig fått mer än ett barn.. Dock har jag aldrig haft barn på sims 3, jag ska faktiskt göra min första stora familj nu :D
Hur gör du så att barnen har hår? :)
Hur får man barnen att se så söta ut? Så de inte har filtar hela tiden🤔
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#20 Va kul! :D #21 har laddat ner det härifrån: http://quizicalgin.tumblr.com/post/64541973996/presenting-the-little-wisps-hair-for-your-babes#notes :) #22 länkar till kläderna finns längre upp i tråden! :)