Simmen smyger
Nu är det så att när min sim var tonåring fick hon utegångsförbud, därför smög hon ut ur huset när hon skulle någonstans då hon inte fick det.
Men nu växte hon och blev ungdom men hon smyger fortfarande! Hon har ju inte utegångsförbud eller något längre, men gör det ändå. Är faktiskt väldigt irriterande!!
Vad kan man göra åt det?
Har du testat resetsim? :)
#1 Ja, funkar ändå inte. :(
Det hände mig också för ett tag sen, det var mycket irriterande, men visste inte hur man gjorde för att få bort det, tillslut lockades jag sakta att göra en ny familj. Så jag slutade spela i den familjen😐
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Var med om detta, och det försvann aldrig. Det var enormt frustrerande. Hon fick sedan en dotter som ALLTID sprang som en tragisk clown :(
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Men åh vad jobbigt! :( Hennes pappa springer också..cgud vad störigt!! så är hemnes dotter vampyr också, woho xD
Här kan ni kanske få hjälp:
http://nraas.wikispaces.com/Other+Mods+FAQ
Me. Myself & My Sims
Jag hade också en sim som smög hela tiden efter att han fått utegångsförbud. Han började inte gå normalt förrän jag avinstallerade Leva Livet. 😐
Ja sen har jag en som är brandman och han springer vart han än ska, men det är ju rätt lämpligt för då går det lite fortare. 😃