Irritationen när..
..Man måste avinstallera Sims för att det stannar 10 min in i spelet och inte kan installera det igen för att man kommer på att ALLA sims-spelen är hos killen 2 timmar från en, och själva han som har tillgång till spelen är i Alps i flera veckor till. Alltså, går ej att beskriva min irritation, haha. :(
Kul! Morr.
Ingen tillgång till att spela på minst 2 månader, och jag som är så sugen på att spela nu :(.
Får väl spela sims 2 i brist på sims 3 då :(
Ingen som har något tips?
Jag tror dock att det är fel på skivan, och inte hela spelet, därav min irritation då jag inte kan spela på någon annan skiva ;)
Kan han inte skicka en skiva med posten då? :)
Han är ju 250 mil hemifrån i minst 2 månader, ingen tillgång till att skicka :(
Man ska kunna installera sims 3 utan skiva med origin. Har du ett origin konto med sims på ska det bara vara att installera, är inte jätte påläst på detta och har själv aldrig gjort det men det är nog inte så svårt c:
#3 Går det? Hmm.. Visste att man kunde spela utan skiva, men inte att man kunde installera utan skiva. Får undersöka detta! 😃
Det går och jag kör på detta sätt. Enkelt, men kan ta tid då man laddar ner allt som spelet behöver istället för att bara installera det på en gång via skiva. Det enda du behöver är serienyckeln som ska skrivas in i origin, spelet måste även vara registrerat på Thesims3.com. Väl inne i origin så ska du trycka uppe i vänstra hörnet och sedan "lös in kod" har jag för mig att det står. Sedan trycker du på mina spel och håller musen över bilden och trycker på ladda ner. Sedan är det bara godkänna, vänta och sedan så dyker det upp en liten ruta i det nedersta högra hörnet att spelet är installerat. Bara att tuta och köra :-)
Åh, tack så mycket! 😃