The Sims iFokus

The Sims

Etikettspelhjälp
Läst 1064 ggr
elsapelsa00
0

två problem i ett inlägg!

För det första! Jag kommer in på sims väljer världen men sedan stängs det ner och det står "Sims har slutat att fungera". Vad kan det bero på!?

För det andra så kan jag inte placera ut nya hus jag laddat hem utan är tvungen att bygga egna eller a de som redan finns ute! Sedan kan jag inte heller göra simmar/djur! Vad är det för fel på mitt Sims?

KOMMENTERA, behöver ett snabbt svar….<3

angelicaelice
0

Har du några mods eller något annat nedladdat?

Mitt sims gör oftast så när jag har mods installerade, eller a för mycket mods installerade.

Nu vet jag ju inte om detta är ditt problem men ändå.

Det andra har jag faktiskt ingen aning om vad det kan vara tyvärr.

jjjosa
0

Det är troligtbis ett nedladdat inehåll som bråkar. Blir alltid så för mig om jag tar ner något som har en skadad fil i sig. Vet du när det uppstod problemet? var det efter att du hade tagit ner något?

angelicaelice
0

Jag antar det, varje gång jag haft detta problemet har jag raderat allt nytt jag laddat ned på senaste tiden, eller i vissa fall allt nedladdat innehåll (som du kanske märker händer detta mig ganska ofta)

Men sen när jag tagit bort allt så brukar det funka som vanligt igen (:

[xMondSy]
0

#3 Ett tips är att du installerar några saker i taget, kollar ifall spelet funkar, installerar igen, kollar spelet. 

Visst det kanske tar lite tid, men då kan du få ett ungefärligt hum om vilken fil/er som ev. är korrupt och kan ta bort och strunta i den/de.