kan inte lägga upp bilder?
hej jag kan inte längre lägga upp bilder på ifokus:( när jag klickar på "välj fil" så händer det ingenting. absolut ingenting den svarar inte. vad ska jag göra?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Detta är en fråga för killarna som håller på med iFokus. Gå in på support.ifokus och gör en tråd där och fråga om de vet om det finns något problem. Bifogar en random bild för att se om jag har samma problem
Btw när du laddar upp en bild hur gör du då?
Trycker du,
Välj fil -> Bläddra -> Ladda upp
och sedan Publicera kommentar?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#2 tack så mycket, ska höra med support iFokus oxå=) Ja, så brukade jag göra men nu när jag är inne syns inte menyn där man väljer smilar tjockare text mm. När jag klickar på välj fil så händer ingenting:(
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#3 Jag har märkt att ibland så laddar inte sidan helt och fullt (Använder explorer). När detta sker så kan jag bland annat inte ladda upp bilder precis som du beskriver det. Vid dessa tillfällen kan jag inte text-editera heller. Det jag gör (om jag behöver, oftast struntar jag i det) så laddar jag om sidan tills jag ser att text-editorn ser ut som den skall och då kan jag även ladda upp bilder…
Me. Myself & My Sims