The Sims iFokus

The Sims

Etikettspelhjälp
Läst 1894 ggr
HoppanLoppan
0

Förbannelse

Tro det eller ej. Jag lider av en hemsk förbannelse, en sims-förbannelse. HELA tiden när jag spelar kommer det upp felkoder. Vilket betyder att jag alldrig kommer någon vart i mitt spelande. Förut satt en av mina simmar fast i framtiden, så fort jag kom tillbaka till nutiden och sparade fick jag en felkod. Tillslut blev jag så sur så jag tog bort alla familjer jag hade och valde att starta om. Förbannelsen är kvar så jag undrar om någon kan hjälpa mig o bryta den x)

Stephanie
2

Det kanske har blivit något fel vid installationen? 🙂 Testa att avinstallera spelet (inklusive alla expansioner) och se till så att det inte finns några filer kvar. Sedan installerar du om allting och testar på nytt.

Innan du gör det kan du kopiera mappen för sparade spel och lägga någon annanstans. När du ominstallerat allt, testa att starta ett nytt spel och kolla om allting fungerar som det ska. Sen när du försäkrar dig om att allt fungerar, så kan du lägga till de gamla sparade spelen och testa igen. Det kan ju vara så att felet ligger i något sparat spel också.

Har du köpt eller laddat ner spelen förresten? Nedladdade spel kan ofta krångla dessvärre…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal