Rainbocy Legacies?
Hej!
Är det någon här som spelar enligt Rainbowcy "reglerna" för Legacies? Hallonsmurfen? Dina simmar är onekligen färgglada men spelar du enligt ovan eller bara fri hand?
Det närmaste jag hittat regler:
http://sims3challengesrules.blogspot.pt/2012/02/rainbowcy-challenge-rules.html
Me. Myself & My Sims
Inte än, men min nästa legacy kommer att följa dom reglerna nästan helt, bortsett från grundaren som inte kommer vara vit. Jag har längtat efter att göra en rainbowcy i evigheter då det var just en sån som gjorde att jag fick upp ögonen för legacies från början.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag har tänkt att ha några ideer från deras regler i min egna, men den kommer inte vara exakt då färgerna kommer inte gå i "regnbågsordning"
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Jag är bra sugen på att starta upp en nu. Inte för att jag tappat intresset för min Wulf Legacy, utan mest för att få lite variation i spelandet. Och kanske för att kunna få skriva på engelska. Det jag funderar på är hur jag skall hantera världsinånarna i min Rainbowcy: skall de också vara regnbågafärfade eller inte? Jag har en plan för hur jag skall lösa detta, men kan inte avslöja för mycjett
Me. Myself & My Sims
Oj, har inte sett denna tråden förut, kul att bara plötsligt se sitt namn! 😃 Men nej, jag kör inte efter raibowcy-reglerna, utan deras färger är helt huller-om-buller. 😛
Men jag har läst en jättebra som gjort mig väldigt sugen på att testa, så det kanske kommer! 😉
Medarbetare på Pokémon iFokus
Och tack för att du länkade till den sidan förresten! Jag har letat efter dem hudfärgerna! 😃
#4 o 5: Vilken blogg tänker du på? Det finns så många att jag har svårt att välja ,,,,
och det var så lite så!
Jag har en idé som jag skulle vilja köra. Det skulle bli urcoolt! Men min grafiska design kompetens sätter just nu käppar i hjulet för mig, så det ligger för tillfället på is….
Me. Myself & My Sims
#6 Denna! 🙂
Tack vare denna tråden har jag börjat på en Rainbowcy… 😕
Imorgon börjar jag själva spelandet och skrivandet, hittills är bara grundaren klar. Kommer kanske inte bli jättemycket uppdatering då jag har 4 legacys/projekt på gång, fem med detta. 😛
Men här får ni i alla fall en sneak peak på grundaren. 🙂
#8 Kul! Roligt att jag inte är den enda som jonglerar många Legacies ;-)
Förhoppningsvis så kan jag också starta min Regnbåge också. Fick tips om det bildhanteringsprogram som jag behövde och klurat ut en ev. lösning på det som jag inte kunde fixa via programmet! <3
Älskar verkligen dina bilder! De ser så icke-simsiga ut!
Me. Myself & My Sims
Men, alltså… Får den som grundaren får barn med vara vilken färg som helst? 🙂
Färgordning bestämmer du nog själv (tror jag). Har inte hittat någon relevant och hel sparfil/stad ännu så jag kommer att måla simmar allteftersom jag snubblar på dem + de uppfyller mina intrigkrav.
Me. Myself & My Sims
För er som precis som jag har svårt att komma på färglada namn:
Me. Myself & My Sims
#12 Den använder jag alltid när jag har svårt att komma på namn! 😃