Generation 10
Äntligen är generation 10 född i min "legacy". Jävlar vilken tid det tagit ändå. Innan har jag haft 4 generationer som max. Spelet har cpat lite och jag har fått fixa med t.ex felkod 12. Sen tröttnade jag en del ibland då mycket blev enformigt och fick hela tiden hitta nya saker att göra. Nu mot slutet har jag fixat visumnivåerna i alla tre länder, och generation 10 är därför halv-kines. Fanns knappt kinesiska tjejnamn på A (alla mina heter nått på A) så fick bli japanskt istället, Azumi. Namnen börjar ta slut nu då det är totalt 65 personer i släkten.
Hur många generationer har ni spelat som mest?
Bilden är på lilla Azumi ^^
65 simmar?! Woah, det är ändå fett många!! Bra jobbat!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#1 Japp. Har skrivit upp alla i mobilen. Alla förutom grundaren är födda i spelet. Det är en del tvillingar och fyrlingar, ett trillingpar också.
Men JÄTTE-GRATTIS! Vet inte många Legacies som orkat ända vägen fram! Definitivt inga svenska…
Me. Myself & My Sims
Nu när Alison åkte till Egypten byttes hennes efternamn till Lufti och en till son (barn) dök upp i familjeträdet..🤔
Jag kom till 7de i min första, sen började datorn krångla. I min nuvarande är jag snart på 4de och ska snart "peppa" till det :P
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Bra jobbat!!! Jag har som max kommit till generation 7 eller 8, sen tröttnade jag. Kul att du orkade hela vägen till generation 10!
Jag har klarat en legacy till generation 10, var lite jobb och slit samt massa buggar man var ändå nöjd :)
Grattis :-) Jag har som mest kommit till generation 4, sedan har spelet buggat sönder. Trist. Men jag spelar iof inte legacy.