Designade djur
Snygga! Själv har jag för dåligt tålamod för att göra ett djur sådär (:
//Jessie
Jag gjorde en zebra och en giraff (med lång kropp:P)
Jag gör alltid egna djur med både kropp o teckning :)
En quagga är väl en okapi typ? Jättecoola i alla fall! :D
Själv skulle jag gärna ladda ner en räv (röd eller silver), tvättbjörn och panda om det är nån som har lust att skapa det och dela med sig (:
//Jessie
Haha, varsegod (: Den Afrikanska Vildhunden är helt otroligt vacker! (dom andra också såklart, men den var verkligen perfekt)
//Jessie
Jättefina! Björnen var ju bara urgullig!!
Men jag tycker inte om att skapa djur som andra redan har gjort och som finns att ladda ner (exchange är din vän), jag får bara så dåligt självförtroende och tycker att mina egna blir mycket fulare…

Finns djuren på "The Exchange" ? var så fina djur 
Nej, jag har gärna viljat ladda upp dem någonstans, men jag har aldrig laddat upp någonting. Har tänkt göra det förut (med raser jag gjort i TS2) på Modthesims, men då var man tvungen att ha en viss sorts filer, sims2pack var inte längre tillåtna tydligen. 
Mera, mera mera! :)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Gud vad fina djur! älskar framförallt okapin och den afrikanska vildhunden. Jag älskar ju dem i verkligheten, så hur kan man inte älska dem i sims form! ;)
Kul att du ska göra en panda! De är faktiskt mina favorit djur, och jag är helt GALEN i dem!!! Så det ska bli spännande att se hur det blir! :)
imorgon ska jag försöka göra mitt favorit djur ;) nämligen en Tiger :D
kommer säkert ta några timmar! :P
Du är ju fantastiskt duktig :D Okapin är nog min favorit bland dessa. Nu blir jag sugen på att göra egna och se hur dom blir :)
okapi är mitt favorit djur!! <3
jag laddade ner en panda som jag är helt kär i!
Medarbetare på Pokémon iFokus
Ja, gud vad du är duktigt! Skulle mer än gärna ladda ner dem till mitt spel :)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Här är Tigern jag gjorde :) bel inte lika bra som jag hade hoppats på men den blev väll ganska bra?

#27 Jag tycker den blev väldigt fin :) Lite för bred och kort nos och kanske lite för små ögon? Men man ser väldigt tydligt att det är en tiger :D
Jättecool, min ser mycket mer ut som en katt (bild kommer, jag fick inte tag på den när jag tog de andra bilderna), och ränderna är svåra att få riktigt tiger-aktiga.
hyenan och hyenhunden vill jag väldigt väldigt gärna ladda ner!
Kommer du lägga upp dessa på Exchange, eller ha dom själv? :)
Du är jätte duktig. Det ser verkligen ut som de djuren dem ska likna. 
Jag vet inte hur man gör med exchange.
Jag tror inte ens jag kan registrera mig på… vad det nu är för sida det ligger.
(Man behöver väl någon kod?)
#34 Samma kod som man registrerade spelet med :) Synd att du inte vet, men jag gör inte heller det. Det är thesims3.com. Men om du lägger upp dom där, kan du väl länka? :) Tycker att alla djuren är så himla fina :D
Finns det nån stans där man kan ladda ner djuren? Kan ni länka isåfall? :)
På exchange? :)
#36 Om det är okej vill jag också gärna göra ett rådjur? :)
Den såg verkligen ut som en lemur!
vad kan man mer göra för djur? jag vill gör ett :)
Jag tycker att den blev jättelik en lemur :)
Jätte snygga djur Ixectrona!
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
jag har försökt göra en fläckig hyena och en fennek, kommer med bilder sen när jag har tagit några :)
har någon något tips på vad jag ska göra för djur?
jag har slut på ideer..
(inte panda, hyena eller fennek för det har jag redan ;) )
Ixectrona - Helt otroligt hur du lyckats med djuren. Vi satt här igår och tittade på dem och jag insåg att jag inte skulle ha tålamod till att ens försöka. Fantastiskt + några superlativ till. 
Jag tänker försöka mig på en Sjakal och Afrikansk vildåsna sedan (och en till Afrikansk vildhund, med lite mer detaljerad teckning, för en "ökenfamilj"), men just nu har jag haft kul med att misshandla den här stackars hästen.
(En stjärnhimmel med nebulosor.)
Och jag tycker ni överdriver min "duktighet" lite, jag är bara uppmärksam på detaljer. 
Ixectrona: Kan man ladda ner djuren? Eller har du lagt upp dom på sims3 exchange?
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#47 cool!
#48 - Som sagt, jag skulle gärna ladda upp dem någonstans, men jag vet inte hur eller var. 
Hallonsmurfen: Ett tips; tryck på "tab-tangenten" när du är inne i spelet, och styr runt med musen och Q-E-tangenterna. Du kan även zooma genom att scrolla om du har en sådan på datormusen eller med tangenterna Z-X, så får du bättre bilder. 
vad är tab-tangenterna?
jaha!tack!
nån som kan säga nått djur till mig som jag kan få försöka göra? snälla? :)
Hitta på något, kolla genom djurlexikon eller dylikt. 
Eller gå efter biotoper. (Regnskog, öken, savann, osv…)
Ett lodjur vore roligt att se (:
//Jessie
*Host* #15. Fast du kanske menar att det vore kul om fler gjorde lodjur, och det håller jag absolut med om.
(Bara för att jag gjort ett djurslag betyder det inte att ni inte kan göra och posta samma.)
#61 Ojdå, förlåt. Jag bara sa det första djur som kom upp i huvudet på mig (: Ditt lodjur var väldigt fint.
//Jessie
om någon vill ladda ner det så finns det på min exchange sida :)
sök bara på mitt namn och gå in på min studio och ladda ner det ;)
Mitt namn på sims3.com : metallgirl98
jättefin!
Åh vilken fin! Ska ladda ner den sen!
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#66 & #67 Tack :)
jag laddar ner den nu! :)
skickade vänförfrågan också :)
Nu har jag ett annat problem, som är lite off topic, men…
Björnen har försvunnit. 
Han låste sig och kunde inte göra något, så för att han inte skulle svälta ihjäl eller hämtas av djurhärbärget så "sålde" jag honom med moveobjects.
Jag har gjort det med simmar i TS3 utan problem, fick tillbaka simmen nästa gång jag spelade.
Men björnen/hunden är verkligen borta!
Jag ringer djurhärbärget, han är inte där, jag gick ur spelet och tillbaka, han kom inte tillbaka, men han finns kvar i "relationsmenyn" hos de andra simmarna.
Ny bild på Quaggan förresten.
sparade du honom?
snygg bild ;)
"Simmen" är sparad, så jag kan ju bara sätta ut honom i familjen igen, men det är ju inte samma sak, det blir ju bara en klon. 
jaa det är ju sant…
Hur gör man för att kunna göra sådana där teckningar på djuren som ni har gjort? :) finns det i Sims 3 Djurliv eller måste man ladda ner något?
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
finns det sims 3 djurliv? O.O
*husdjur Förlåt, har alltid sagt Djurliv XD
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
aha ok

Ni får gärna testa att göra en Leonberger, hade varit kul att få se hur ni gör dem men bara om ni lovar att lägga upp den på exchange sen om den blir bra =)
Man gör teckningarna själv. 
Ixectrona- Vet tuvär inte hur man får tillbaka den men om det händer igen så istället för att sälja den så skriver du in fusket Testingcheatsenabled true sen så skriver du in Resetsim (förnamn)(efternamn) då slutar simen/djuret med allt och du kan fortsätta spela :)
#79 Jag kan försöka om du vill? :) Jag har inget att göra iallafall så jag ska försöka göra en sån nu :) lägger upp bild sen!
#81 Man behöver inte skriva in Testingfusket, det räcker med Resetsim Förnamn Efternamn :)
#58 Du kanske kunde göra en snöleopard :)
När jag och min kusin bodde i libanon, så var vi typ i "skogen med våra föräldrar då åg vi en sån vildhund och vi började skrika, vi var små, vi trodde att det var ett monster haha
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Är du säker på att det var en sådan? För de ska bara finnas vilda här: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/African_Wild_Dog_Distrbution.jpg/689px-African_Wild_Dog_Distrbution.jpg
Det är Afrikas mest utrotningshotade stora rovdjur, och de verkar inte alls existera i Libanon eller någonstans i närheten.
Bara undrar. 
Kan ju varit en vanlig vildhund, alltså en domesticerad lössläppt hund
86# som 88 säger så kan det vara en sån vanlig vildhund, den liknade den bilden mycket mycket i allafall
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
På en tvättbjörn
#91 det brukar bli så för mig också… en gång bara funkade det!
vad jag vet finns det inget att göra åt det..
Man väljer ju precis som med simmarna hur de ska se ut, form på huvudet, nosen, ögonen, öronen, kroppen, strukturen och längden på pälsen, och så kan man göra egna pälsmönster med alla möjliga färger. 
Här har jag gjort en färg, som sedan hamnat på en vildhäst i ett kvarter (spelet "slumpar ut" drag till de herrelösa djuren, och den där färgen som jag gjort råkade alltså komma med…
).
Jag försökte få den att se ut som vatten, ljusare upptill och mörkare nedtill, med längsgående ränder för "strömmen", och de vertikala ränder som "brus/luftbubblor". 
OKej, men skitsnyggt blev det i alla fall. 
ska göra många såna hästar så får jag en stor fAMILJ
#99 Den där bilden du lade upp är nästan två år gammal och kommer från DeviantArt.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#102 Du sprider en bild som jag är ganska säker på att den inte är din och jag vet inte om du har tillstånd för det. Länka hellre till ursprungsbilden.
det är klart jag frågar innan jag läger upp den någon annan stans på internet!!!!! och jag vet inte hur man tar photo heller och det var inte så långe sen jag frågade hur man gjorde men ingen ville svara😕
det känns som jag inte finns efter som ingen skriver om bilderna😭

#104 Ha tålamod, alla kommenterar inte allas bilder. Dessutom så brukar folk inte kommentera om de vet att det inte är dina bilder. Fastän du frågat så är det bättre om du lägger upp bilder på egna skapelser eftersom det är det som TS efterfrågat. Du fotar i spelet genom att trycka på C. Sen hittar du bilderna i mappen "Screenshots" på din dator.
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
#104 Personen som tagit bilden säger på sin DeviantArtprofil att h*n inte talar engelska och förmodligen inte svenska heller, då personen är från Polen. Så jag vet inte hur du har kontaktat personen ifråga.
Du påstår också att det var du som gjorde hästarna i inlägg #99, vilket då visade sig inte vara sant. Vilket är varför jag tog bort bilden.
Det är större chans att folk kommenterar, ger komplimanger, frågar om och ger tips om det är dina egna skapelser du lägger upp bilder på. 🙂
Jag minns inte din tråd, men den kan mycket väl ha kommit upp en dag då jag inte varit här. Du tar foton genom att trycka på tangenten C i spelet.
För ungefär ett år sedan fick jag för mig att göra ett kvarter (en ny ö) med mina Breyerhästar som springer omkring.😃
Jag började spela på det igen för ett tag sedan, och jag har nu fyra av dem springandes på ön. Fler kommer, men sedan uppdateringarna av spelet (förra året, vilket var varför jag slutade spela ett bra tag då) laddar mitt spel jättesegt, framförallt i CAS.
Alla hästar får sin egen sim också, och de lever som skeppsbrutna på ön. Här är Banjo.
Wow! Kul idé och vilket jobb med skäckarna! :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Nu har jag fått så mycket inspiration från den här tråden (och tillgång till sims 😂) så jag försökte mig på ett lejon. 🙂
Jag tror att jag ska försöka göra en panda och en lemur :)
//Elina ♥
Gud vad häftigt!
Följer denna nu ;) Skitsnygga grejer!
Hehe.. Hade tråkigt och mixrade lite med det här.. Det blev en häst vid namn Butterfly Flip!
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Wandy Doll älskar ju djur , men det är väl ändå läskigt första gången man sitter på en? Jag kommer nog snart ha en stor samling knas hästar tack vare denna tråd. (: <3
Du är verkligen otroligt duktig på att designa! (:
Nu har jag fått en skapar-kick igen och har gjort en albinozebra, Afrikansk vildåsna, manvarg, förbättrad gråvarg, fläckig hyena, prärievarg, isbjörn med mera. (De är dock inte ute i världen än så inga bilder än.)
Och nu vet jag hur man laddar upp dem också, så de finns för nedladdning.😃Någon som vill ha och får jag länka det på forumet?
#122 Det är helt okej att länka till skapade simmar/djur för nedladdning. 🙂
Brun hyena.
OM det fungerar så ska ni kunna få den här: http://www.speedyshare.com/8nCAJ/Brunnea.sim
Då det är en sim-fil så hoppas jag det fungerar att lägga den i "SavedSims", men jag vet inte då jag aldrig gjort sådant här förut.
Och här har vi en liten Afrikansk vildåsna. Teckningarna är nedladdade och jag vet inte om de följer med sim-filen (om den fungerar överhuvudtaget😇), men om inte, så finns de här: http://www.modthesims.info/download.php?t=476369
Jag fick ner ett program när jag laddade ner den fläckiga hyenan… 🤔
Jag testade ladda ner programmet för att ladda ner filen, men då sa båda mina anti-virus program att det var något skumt med det. Vad är det egentligen för sida?
Det första jag hittade när jag googlade "upload file".😛Får väl pröva med någon annan då.
#135 Jag använder Mediafire, funkar finfint. 😃
#125 Hur släpper man ut dom? :)
För evigt med Gaia
Jag menar, gjort hushåll med dem i, så de inte bara är fast i Create-a-sim.😉
Ser att många gör djur och släpper ut dom, hur gör man de? :)
Man… gör djuren i skapa-hushåll, precis som vilken familj/hushåll som helst.🙂
Nu har jag gjort rejält förbättrade vargar. (Eller jag gjorde den första av dem för några månader sedan, men satte inte ut dem i grannskapet förrän nu.)
Jag vet bättre hur vargar ser ut, har gjort förbättrade färger/teckningar, och framförallt upptäckte ett mönster hos hundarna i spelet som gör att de får det "tickade" utseende som många vilda djur har, inte minst vargen.
Och så försökte jag mig på prärievargen (coyote) - jag har både gjort en stor version (normalstor hund, de riktiga vargarna är större genom nedladdade "sliders"), och en liten, som är en liten hund, uppskalad så mycket det går (också en ny "slider").
Och så har jag gjort en jättevarg (Direwolf, Canis dirus).🤪
Så det här är jättevargen och den lilla prärievargen.
Och här är den stora prärievargen och vanliga gråvargen.
(Tassarna ser jättefeta ut, men slidern som ska dra ned på framtassarna fungerar inte utan kan bara göra dem större.)
Jag borde nog förstora både gråvargen och jättevargen lite, storleksskillnaden mellan dem och prärievargarna är för liten.
Har du möjligen HD-mod? :)
- Emmy,
HD-mod? Vad är det?😛
Pälsen på dina djur såg så skarp ut och fluffig, det brukar inte mina göra :/ Så jag undrade om du hade ett mod som gjorde grafiken bättre.
- Emmy,
Nej det har jag inte, bara bra inställningar i spelet antar jag, och mycket av skärpan är till den "tickade" teckningen jag hittade. Och såklart i pälsforms-läget där man kan ändra hur tät eller "risig" pälsen ska se ut.
(BTW, med tickat, så menar jag det man ser så bra här exempelvis: https://causes-prod.caudn.com/photos/Kw/2o/Kn/7J/ZT/xi/cS/bJB.jpg
Att samma hårstrå har flera färger.)
Gud vad vad fina djur :D Spec. Vild åsnan och den där vild hunden :D
#142 Gud vad fina djur du gör!
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
Har gjort en ekorre, en isbjörn och en giraff. Ska släppa ut dem i kvarteret för att se vad som behöver finputsas ( det syns inte så jättebra i CAS) och sen ska jag visa bilder! 😃
Följer denna tråd =)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Tass! Va fina allas djur är :D
Följer:)
Mvh Kaninsköld