The Sims iFokus

The Sims

Etikett: presentera-dig
LĂ€st 1882 ggr
[Skörbjugg]
2014-02-24 15:22
1

Presentation - skörbjugg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan hoppsan sajten! 👋

Emma heter jag och jag har spelat The Sims sedan första spelet. Jag har dock haft en paus sedan The Sims 2 och började nu i höstas spela The Sims 3 - jÀtteroligt! Bor just nu i Uppsala tillsammans med min sambo och vÄra tre katter.
Till Sims 3 har jag Àn sÄ lÀnge har jag bara grundspelet+Husdjur+Stadsliv prylpaketet. Jag har liiite eget nedladdat innehÄll efter att spelet slutade fungera och jag raderade allting, inkluderat alla simmar och det dÄvarande egna innehÄllet, eftersom jag inte var helt sÀker pÄ vad som triggat igÄng spelkollapsen.

Jag tĂ€nker dock inte sörja över det utan har börjat med nya simmar! 😃

Den jag Ă€r mest nöjd med för tillfĂ€llet Ă€r min brutta - Augusta Leningrad! Hon Ă€r ihop med killen Lukas Engdahl och de har numera en son ihop som heter Hubbe. 

(jaja, nu vet jag att det inte blev sĂ„ mycket om mig personligen, men men 😎)

[Skörbjugg]
2014-02-24 15:23
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sonen

Mitchika
2014-02-24 15:46
1

Varmt vĂ€lkommen hit till sajten! đŸ˜ƒ

Jag hoppas verkligen att du kommer trivas hĂ€r! đŸ™‚

Mitt namn Ă€r Caroline, mest kĂ€nd som Mitchika hĂ€romkring, och jag Ă€r en av sajtens Medarbetare. Har du nĂ„gra frĂ„gor om nĂ„gonting sĂ„ Ă€r du vĂ€lkommen att kontakta mig eller nĂ„gon annan i ledningen. đŸ™‚

Jag har spelat The Sims sen det första kom ut och kör just nu en blandning av tvĂ„an och trean. Mest pĂ„ grund av en utmaning som startades i slutet av december i The Sims 2 som jag Ă€r fast besluten pĂ„ att vinna. đŸ˜ƒ

I The Sims 3 spelar jag mycket blandat, bĂ„de Legacies och historier samt skapar videos och random figurer/monster och tĂ€njer pĂ„ spelets grĂ€nser sĂ„ mycket som jag bara kan. đŸ˜ƒ

Utanför The Sims-vĂ€rlden sĂ„ bor jag i en liten lĂ€genhet med en fluffig Golden Retriever, tre gammelrĂ„ttor, tvĂ„ marsvin, en gecko och tre salamandrar. Jag Ă€r en spelnörd som Ă€lskar att spela och har en stor kĂ€rlek till PokĂ©mon! đŸ™‚

SajtvĂ€rd för PokĂ©mon iFokus och The Sims iFokus đŸș

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Mitchika
2014-02-24 15:47
1

Glömde tillĂ€gga att jag Ă€lskar Augustas ögon och öron! đŸ˜

[Skörbjugg]
2014-02-24 16:01
1

Hej och tack ska du ha! JĂ€tteintressant att fĂ„ veta lite om dig med! Vad Ă€r det för tĂ€vling som pĂ„gĂ„r? 🙂Det verkar som ni har sĂ„ bra stĂ€mning pĂ„ sajten och mĂ„nga engagerade. JĂ€tteroligt! 😃

Mitchika
2014-02-24 16:16
0

#4 JĂ€ttekul att du presenterade dig! Det Ă€r alltid skoj att vĂ€lkomna och lĂ€sa lite om nya medlemmar. đŸ˜ƒ

Det Ă€r en utmaning som startades mellan mig och min vĂ€n Namiko hĂ€r pĂ„ sajten för att se vem av oss som orkar spela lĂ€ngst i The Sims 2 med ett slĂ€kte. En liten utmaning i Legacy-stil med speciella regler och vi dokumenterar vad som hĂ€nder i spelandet hĂ€r pĂ„ sajten. đŸ™‚

[Skörbjugg]
2014-02-24 18:02
0

Oh, lĂ„ter jĂ€ttespĂ€nnande ^^ Jag ska titta nĂ€rmre pĂ„ det! 👍