För många i familjen
Nu är det som så att jag har stött på ett problem. I min familj bor det 27 simmar, jag vill att två av de äldsta barnen ska flytta ut, men det står att det är för många simmar i den aktiva familjen och därför går det varken att flytta ut eller sparka ut de uppvuxna barnen. Hur ska jag göra?
Det jag använt mig av när det varit för många i familjen är NRaas Mastercontroller, med den moden kan man flytta runt simmar utan att använda sig av spelets alternativ för det och då reagerar det inte på att hushållet är för stort.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Det spelet vill är att du flyttar ut så många att du endast har 8 medlemmar i huset.
Alltså kan du inte bara flytta 2 eftersom spelet säger först ja när du tryckt över 19 st.
Sen vet jag inte heller om du kan flytta så många på en gång.
#1 Jag har den moden, därför förstår jag inte varför det inte funkar. 😮
#2 Nej det funkar inte heller, då säger spelet att det är för många i den familjen jag försöker flytta ut. 😕
#1 Missade att du skrev att man kan flytta runt simmar utan att använda sig av spelets alternativ, hur gör man det? 😛
#4 Man klickar på marken på tomten man vill flytta simmar till, väljer Master controller och alternativet heter något med flytta (har inte spelet uppe just nu). Men när jag uppdaterade mina mods såg jag att det finns en som heter NRaas Mover, som gör att du kan flytta runt simmar som vanligt även om familjen är för stor.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#5 Okej, tack!
Nu när jag är inne i spelet så märker jag att alternativet för att flytta simmarna mellan olika tomter heter "Lägg till sim"
Hur kan du vara så många i ett hushåll? :o
#8 Jag har moden NRaas MasterController. 🙂