Sugen på annorlunda!
Hej! Jag blev lite sugen på att göra lite annorlunda simmar så ska göra det när jag fixat lite i records hushållet! Jag kommer lägga upp dom här sedan! Lägg gärna in bilder på era ovanliga simmar. P.S även husdjur!
Putt
Några ovanliga simmar vet jag inte om jag har… 🤔
Medarbetare på Pokémon iFokus
#2 hehe! Trodde nästan du och Mitchika skulle vara dom som bombar mest på den här tråden, ni har nästan alltid något annorlunda i era simmar! Så att ingen sim är den andra lik! ;)
#2 Nej, absolut inte! Dina simmar är ju välkända här på sajten för sin realism och verklighetstrogna design. 😃
#3 I ärlighetens namn så har jag missat den här tråden. Har det lite kaotiskt här hemma med min boendesituation just nu. Annars så har jag min egen tråd där jag lägger upp massa bilder på mina simmar och djur, både vanliga och mindre vanliga. 🙂
Jag har tyvärr inga nya bilder att lägga upp, så det skulle bara bli samma gamla bilder från min tråd. Men får jag ett nyck och skapar något nytt fint så kan jag lägga upp en bild här. 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Kunde vara kul om ni fick tag på något, men ta den tid ni behöver. Jag vill inte stressa någon.
Haha, well… Några annorlunda simmar kanske finns här. 😉 Har dock inga nya bilder på dem, så det känns lite olönt att posta samma bilder igen. 😛
Om du vill ha annorlunda husdjur så tipsar jag om enhörningstråden! Den är bäst! 😎
Mitchika och Namiko har även en hel del ovanliga (och supercoola) simmar i sina sim-trådar. 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus
Okej, du ville se på annorlunda. Jag satte mig med Skapa en sim en stund och lyssnade på låten "Calling all the monsters" samtidigt. Och ja, det här är resultatet… 
Han är inte klar, men… han är söt! 😃
Jag är fortfarande osäker på hans frisyr, men den ger honom lite extra… vad det nu ger för något. Det kanske är lite extra för mycket, så jag kan mycket väl ändra den innan hela han är klar. Just nu har jag bara fixat ögonen. 🙂
#7 Herregud! 😮😂
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#8 Det finns en färdig version av honom nu. Slutresultatet blev lite annorlunda, men jag är nöjd med Snuggle. 😃
#9 HAHAHAHAHAHA! 😂
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Putt