The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1451 ggr
Aloneforever
8

HJÄLP, stöld på mina bilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hittade jag en tjej som anklagar mig för stöld av bilder av simsskapelse, men bilderna är mina! Blir så ledsen när jag ser folk som är så avundsjuka att dem anklagar andra för stöld när det är precis vad dem gör :( snälla hjälp mig att anmäla henne för vad hon gör mot mig, jag lägger ner flera dygn på att göra mina simmar, sitter uppe sent på nätterna för att få dem att se rätt ut och allt :( ALICESIMWONDERLAND heter hon på instagram. Är riktigt tacksam om ni kan hjälpa mig att anmäla henne för stöld av mina skapelse och bilder!

MozillaFireFox
3

Prata med henne, och lägg inte upp flera nya bilder på din insta eller andra sociala medier på dina simmar, för då kan hon inte ta flera bilder på dina simmar, och dem andra följare kommer att bli misstänkta om hon bara lägger upp flera bilder. Prata med dina föräldrar och säg att det är en hen som påstår att du tar hennes bilder, fast det är hon själv som tar dina bilder. Om du vill forsätta lägga upp flera bilder på dina simmar, bara skriv mitt på bilden (fast nertonad) ditt namn och vem som äger det.

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important.