Mastercontroller fungerar inte
Jag har stött ett problem. Jag kör en Barnhem challenge,
och nu är dem 8 st i hushållet. När jag sedan vill adoptera en till fungerar det inte. Det står att ditt hushåll har nått maxantalet och kan inte ha fler simmar i hushållet. Jag har även aktiverat mastercontroller modet "Tillåt fler än 8 simmar i ett husåll" och även aktiverat portrait panel. Vet ni vad felet är? Tacksam för svar
our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important.
c:
our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important.
Det går inte att flytta in simmar i hushållet som vanligt även om du har Mastercontroller, det är bara till för när du utökar familjen med hjälp av graviditeter eller flyttar in simmar i huset via modens egna alternativ (klicka på marken på tomten du vill flytta en sim till, välj mastercontroller och sedan "lägg till sim").
Jag vet inte om det fungerar, men NRaas har en mod som heter Mover, som kanske tar bort ditt problem.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Åh tack så mycket ^^ Får nog byta det till 100 barn challenge :P