The Sims iFokus

The Sims

Etikettnybörjarfrågor
Läst 982 ggr
Teddymarsvinet
0

Tävlingarna?!

Hej, fick hem ts3 husdjur igår och tycker att det är jätte kul! Speciellt med hästarna och allt! Men Det är en sak som jag inte riktigt fattar. Det är aldrig några ridtävlingar! Det står ''Det är tyvärr inga tävlingar just nu kom tillbaka senare.'' Men jag har kollat i flera sims dagar nu och ingen tävling kommer. Så jag kan varken se eller delta i tävlingar vilket är tråkigt! :-( När kommer tävlingarna? Annars så är ju sims det bästa som finns 😉

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

LeeKnow
0

Tävlingarna är vid en speciell tid, minns inte riktigt när, men tror att det var ca kl 12-18

Javix
0

Alla tävlingar börjar klockan 17:00 (5 på kvällen) :)

Teddymarsvinet
0

Ja det ser jag men när kl är 17 så funkar det fortfarande inte :-( kan ta bild!

/p>

Teddymarsvinet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det står ju lixom ''Nästa tävling imorgon kl17'' så går jag dit nästa dag lite innan 17 och så kan jag kolla men inte delta. Rutan ''delta'' är blå, men helt tom på text. Så vi rider dit och sen bara stannar och går av. Jag kan lixom inte göra någonting. :-(

/p>

[Lupse]
0

du måste rida på en häst när du väljer alternativet att tävla :)

Teddymarsvinet
0

Även när jag rider på en häst ner till ridhuset så kan jag fortfarande inte delta, men jag tycker att man borde kunna anmäla sig en stund innan till tävlingen. :( När rutan är grå så står det ''Det är inga tävlingar på gång just nu kom tillbaka lite senare.''. Jag går det lite senare & rutan är blå men utan text :(

/p>

[Lupse]
0

Testa med en annan familj i en annan värld, om samma problem återstår så är det fel på spelet :)

Teddymarsvinet
0

Nu fungerade det helt plötsligt! Tack för alla tips anyway! 😃

/p>