Semesterparadis
Är buggen som gör så att spelet stannar fixat ännu? Har inte kunnat spela alls sedan jag instalerade det för att det bara buggade.. >.<
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Någon som vet?
-' Malin Hultman
Det är olika från person till person.
Vilken uppdateringsversion har du just nu på the sims 3?
Den senaste är 1.67.2
Håll muspekaren över basspelets ikon längst ner i vänster hörn på Launchern.
#2: Hade 1.63 …
Så provar uppdatera och se om det fungerar. :)
-' Malin Hultman
Måste kolla detta när jag startar datorn nästa gång, det bara laggar och buggar nu för tiden så jag har inte spelat på väldigt länge.:'(
#3 fungerade det med uppdateringen?
Det är ju inte alltid att en uppdatering hjälper alla, utan kanske någon enstaka person. Det kan ju vara så mycket mer också som spökar i det hela.
Vad jag har läst så är det vissa som det är jätte problem med Semesterparadis medans andra har inga problem alls.
För min egen del så fryser spelet lite då och då när jag spelar Islo Paradiso eller vad den staden nu heter som kom med spelet. Men inget jag blir arg för att behöva sitta några sekunder att vänta på.
Men om man inte kan spela det överhuvudtaget så förstår jag.
#5: Har inte hunnit prova då jag hade en fotografering. Tänkte prova lite senare när in lillebror gått och lagt sig. Jag har inte kunnat spela alls då det stannat var 20 sek och var stilla i 1min så hoppas verkligen att det fungerar nu!
-' Malin Hultman
Så vitt jag fattat det så har det ännu inte släppts en fix för IP :-( Däremot så vet jag att det finns spelar-skapade fixar att ladda hem (Den jag tänker på har tom fått SimGuru's välsignelse). Hur lätta de är att jobba med vet jag inte dock. Googla på på Island Paradise fix så lär du hitta!
Me. Myself & My Sims
Nu fungerar det i andra städer iaf. Ska prova i den nya staden!
-' Malin Hultman
Nu har jag bara problemet med att programmet slutar svara..
-' Malin Hultman