The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2386 ggr
Teddymarsvinet
3

Insperation & övrigt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner att jag börjar få igång mitt The sims 3 spelande ordentligt nu med ny gaming dator! Har haft för dålig dator innan men nu slog jag på stort och köpte mig en riktig vass! 😃 Jag heter Anna och hos mig bor det en hel del djur, därför är Ts 3 husdjur ett måste! Eftersom min andra dator vart för dålig så har jag aldrig riktigt kunnat spela The sims fullt ut men nu har jag ju äntligen TS 3 Hudjur, så nu kan spelandet börja..😉

Har varit medlem på The sims iFokus rätt länge och hållit ett litet öga här men inte skrivit någonting eftersom att jag inte har spelat så mycket! Har haft ts i alla år, men inte spelat det ordentligt. Nu har jag iallefall blivit medlem på The Sims 3 och har laddat ner olika prylar. (Är dock inte jätte hightec på det..).! Det verkar vara en trevlig stämning här inne & det är jätte kul att sitta och läsa vad ni skriver och hur det går för era simmar. Förhoppningsvis så får ni se mig rätt ofta här framöver, med mina dumma frågor hehe 🤪

Nu till saken! Bomba med bilder på era stall och gårdar! Behöver en massa insperation för mitt nya ''bygge'', som ser ut såhär. (bild nedanför) Huset ska byggas ut/renoveras och tomten ska också fixas till. Ett stall ska byggas och dammen bli lite mindre tror jag. Det hade varit jätte kul om ni ville posta bilder på era byggen! 😃

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

CatchFatch
0

Jag har också haft det där huset..

Jag brukar bygga ett nytt rum som får bli kök, bygga ut toan och tapetsera om/ byta golv.

Men du skulle även kunna göra en övervåning och göra köket där ( eller vardagsrummet eller vad du nu vill.) och sen bygga ett nytt rum vägg i vägg med det nyvandre köket/vardagsrummet. Det rummet ska det göras en övervåning på men utan golv eller trapp upp för där kan du ha stallet och så kan du ha så att man går in i stallet från köket  :)
Hoppas du fattar :D

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

Teddymarsvinet
0

#1 Ja, men det kan nog bli riktigt bra! Tack för tipset :D

/p>

FemFem
0

Åh, vilken bra tråd! Jag behöver också inspiration till mitt spelande då jag snart kommer köpa TS3 + husdjur! :D *bevakar*

[Dogsy]
0

Ja, tack äntligen lite inspiration!

Dogsy

Teddymarsvinet
0

Försökte mig på stallet häromdagen, inget att skryta över direkt! Det blev väldigt enkelt och absolut inte det snyggaste!☺️Jag är inte så duktig på att bygga i sims men det kommer väl sig! Här är utsidan iallefall.

/p>

Teddymarsvinet
0

oooch inuti!

/p>

Teddymarsvinet
1

Huset har jag inte börjat fixa än, men ni kanske vill se familjen som bor här på gården!

Här är Felizia Hage med sitt sto Mrs. Julie, en utav mina favorit bilder. ;)

/p>

Teddymarsvinet
1

Och här är hennes föl (som är vuxet nu) och han heter Warfare. 😃

/p>

CatchFatch
0

Stallet blev ju super snyggt! :D
Men den där Felizia borde inte rida ut framför bilarna! 😮

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

FemFem
1

Åh, så fina bilder! Och fint stall!

#7 Haha, kvinnan i bilen sitter där helt casual som om det inte stod en stegrande häst mitt i vägbanan. 😃

Teddymarsvinet
1

Haha tack! Ja hon är lite oförskigtig Felizia! 😎

/p>

KastKatt
1

Jag har byggt en kyrka (igen), tycker verkligen det är urkul! Sedan är det verkligen en utmaning också..

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

[mitzylinnea]
0

Kolla i min bildtråd, där har jag lagt ut bilder på både hästar och stall :) 

http://thesims.ifokus.se/discussions/52c4a1a9ce12c41d5f000fde-mina-hastar-pa-ts3-bildtrad?discussions-1

KastKatt
1

En slags balkong och framsidan.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
1

Och inuti så klart.

Greetings.

Legacy Mwari.