The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-medeltiden
Läst 2047 ggr
FemFem
1

Läskigt alltså

Är det någon mer som tagit av hjälmen på en Ticktopsgolem? Annars säger jag seriöst gör inte det! Bland det läskigaste jag sett i The Sims. Jag ville att de skulle se ut som normala simmar och inte som vandrande rustningar, så därför ändrade jag stil på dem och gav dem mössor istället för hjälmar. Men de såg så läskiga ut att jag typ fick mardrömmar så jag ändrade tillbaka.

Kanske bara jag som är känslig men alltså herregud…

Mitchika
2

Vad är en Ticktopsgolem och i vilket The Sims-spel var det här så jag kan testa det? 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

FemFem
0

Hah ^^ En Ticktopsgolem är en robot från kungadömet Ticktop. Det är från The sims medeltiden! Kanske bara jag som var känslig men jag klarade seriöst inte av dem! Så himla läskiga.

Mitchika
2

#2 Tack, då ska jag sätta igång att spela Medeltiden senare för att få fram en sån. 😃

Det låter som en kul grej att prova på. 🙂

FemFem
5

#3 Ja, kanske blir du också rädd! 😃 Eller så rycker du bara på axlarna och tycker att han är riktigt attraktiv. 👍

WhoCares-01
0

lägg upp en bild när du hittat en =D

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Moaa00
0

jag skulle också vilja se en bild 😃

Teddymarsvinet
0

Jag vill med se en bild! 🙊 :o

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

KastKatt
0

Jag med!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

FemFem
2

Oj, vad stort intresset blev! 😃 Risken är väl att ni inte tycker han är alls läskig bara för det. Men JAG tyckte det iaf. Ansiktet förföljer mig än, haha. 😮

Mitchika
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Frukta icke, allihopa! Jag har precis satt igång Medeltiden och skapat en mycket ansvarsfull Monark för att hitta den här filuren! 🙂

Monarken Ydnar Wolf (visste ni att familjen Wolf har släkt som går att spåra ända tillbaka till medeltiden?) ska nog lyckas leta rätt på den här figuren och slita av honom hjälmen om det så kostar honom livet! Jag har svårt för att se vad som kan gå fel. 😃

Först måste jag nog ta mig igenom första kungariket (fick installera om Medeltiden på den här datorn då jag inte hunnit göra det sen ominstallationen av hela datorn) innan jag kan hitta en… Ticktopsgolem? Men det är bra, för då får jag en chans att lära känna Ydnar och skapa hans polare, dom övriga hjältesimmarna. 😃

MozillaFireFox
1

Den… den är så läskig

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important. 

Mitchika
1

#11 Ticktopsgolemen eller Ydnar? 😃

Ydnar har för övrigt fått sällskap av en riddare, en läkare och en bard och senare idag ska han även få en trollkarl i riket när jag startar upp spelet igen. Jag glömmer alltid hur otroligt kul och beroendeframkallande Medeltiden är när man väl börjar spela. 😃

nathaliejill
1

#10 Du borde ju göra en leagacy om detta! Skulle bli jättekul att veta hur det går!

nathaliejill
0

har du ingen bild på dom hade velat se den. har inte medeltiden själv.

Mitchika
1

#14 Jag ska se om jag inte hinner fixa ihop ett litet inlägg med dom och mitt arbete i Medeltiden. 🙂

Jag tänker fortfarande få tag i en sån golem och slita hjälmen av den, men jag har andra saker som jag behöver ta itu med också. 😃

Squidon
1

Vad korkad jag känner mig! Först nu kom jag på att Ydnar är Randy baklänges!

Mitchika
2

#16 Japp! Så Randy döptes efter sin… ehrm… "storslagna" kungliga släkting på medeltiden. 😃

Eller via bisarrt rymdtidsresekrångel så kanske det var Ydnar som döptes efter Randy… vem vet…? 🤔😮

Squidon
2

#16 Vänta lite nu… Betyder inte det här att medlemmarna i familjen Wolf är någon sorts monarker i ett avlägset, säkerligen bortglömt land som antagligen har styckats i mindre länder? Eller åtminstone adliga?

Mitchika
2

#18 Ja, det borde det ju betyda, eller hur…? 🤔
Inte för att dom verkar känna till den delen av sin familjehistoria. 

"Bortglömt land som antagligen har styckats i mindre länder?" Så som Ydnar styr sitt rike så har vi tur om bara halva landet står i lågor till sommaren! 😮

Det skulle inte förvåna mig om ödemarken i framtiden i The Sims 3 är resterna av Ydnars rike, så förstört att inte ens framtidens teknologi kan få marken användbar igen…

Squidon
2

#18 Om ödemarken är kvarlevorna av Ydnars rike så vill jag nog ärligt talat inte veta vad du och Ydnar har gjort. Det känns lite för… Radioaktivt för min smak.

Mitchika
2

#20 Jag tror inte orsaken är så mycket radioaktiv som magisk… alla dessa trollkarlar, odjur, häxor, mustaschprydda krabbfolk och läkare som kastar hinkar med blodiglar i ansiktet på sina patienter… det är som bäddat för katastrofer! 🤦‍♂️

Särskilt när Ydnar dessutom har en anställningspolicy som går mer efter vad folk heter än deras faktiska egenskaper och lämplighet för jobbet som dom anställs för att utföra… 😕

Squidon
2

#21 Kan du tänka dig vilken magiexplosion (Jag kom inte på ett bättre ord) det skulle kunna bli? Det får mig att tacka de högre makterna för att jag inte lever i den versionen av medeltiden och tjura över att jag inte var där för att se när katastrofen inträffade (På ett tryggt avstånd såklart, med solglasögon och popcorn) Den anställningspolicyn låter inte som en bra idé, om du frågar mig. Sjukvården var inte den bästa på medeltiden, och med en oerfaren och outbildad läkare skulle jag nog hellre gå sjuk. Av ren nyfikenhet, har du något exempelnamn på en anställd till Ydnar?

Mitchika
3

#22 Kaiser Boniface.