Dumma spel!
DHAAA!!!! Jag vill bara svära just nu! Det där dumma sims funkar ju inte :/ I alla fall tidigare idag när jag skulle spela lite funkade det bra ett litet tag men sedan stängdes det av och så kom det upp en liten "skylt" "The sims 3 har slutat att fungera vi säger till när det finns en lösning på problemet" Jag tänkte att det bara var tillfälligt men nyss när jag spelade hände samma sak, jag kunde spela i 10 minuter sen stängdes det av…. Hjälp?
Har du installerat något nytt EP/SP/mod/download?
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
En annan fråga jag vill ställa, utöver det Kastkatt frågat:
Är ditt spel nedladdat eller installerat från skivor? För om det är nedladdat så kan denna typ av krasch uppstå mer, har jag märkt.
Och en 3 tjat fråga: är du säker på att du kan köra spelet? Du sitter inte på en gammal laptop etc?
Me. Myself & My Sims
Jag har inte installerat nått mod och spelet är inte nedladdat det är en skiva. Jag spelar på en laptop men en bra laptop enligt mig. Och nu ska jag prova att spela igen :)
Funkade inte, om jag avinstallerar grundspelet och sedan installerar om det måste jag då installera om alla mina sims-skivor ?
#5 Om du ska ominstallera ditt sims spel behöver du avinstallera alla spelen du har och installera alla igen
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#6 Tack för svaret! Nu är problemet löst! Fixade ihop lite mojänger :P