The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 922 ggr
Alexandra0419
0

Sims slutar att fungera!:(

Heej:) Sen igår så har mitt sims varit jättesegt och det slutar att fungera och då kan jag ju inte spela:( Jag blir så trött på det och det tar åratal att bara få upp launchern:( Finns det något jag kan göra eller får jag leva med att inte kunna spela tills mamma och pappa skaffar en ny data;):( Tacksam för hjälp:D

Alexandra0419
0

Det slutar funka när det laddar vid det där minispelet eller vad man ska kalla det;) Det man ska leta saker på;) Det hände samma sak nu:(

Hoseok
0

Har du kollat så din dator faktiskt klarar av spelet, prestandamässigt, grafikmässigt osv?

Har du några mods eller CC installerat?

Alexandra0419
0

Datan är inte en jätteny data men den har alla kraven och har lite saker nedladdat från exchange :) När det började krångla så var det sen jag laddade ned en tomt från en hästsida och den tomten har jag raderat samt familjen med det huset:)

Hoseok
0

Testa att installera om spelet. Testa att spela helt utan nedladdat material ett tag. Om det inte är problem alls, så vet du att det var något du laddade ner. Då kan du ju försöka ladda ner andra saker istället. :)

Alexandra0419
2

Det funkar nu för rensade lite på dokumenten och sen så funkade det:D Har inget nedladdat dok men det är skönt för har massa expansionspaket ändå:P Tack för hjälpen på vägen snälla du:D