The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 866 ggr
[LillStoraJag]
0

Vilken expansion kräver mest?

Har inte spelat på evigheter och nu när jag väl spelar så hänger spelet sig hela tiden vilket är ganska störande. Så jag avinstallerade några prylpaket och expansioner men det fortsätter.

Det har inte varit så tidigare och jag tror det började när jag köpte Semesterparadis och framtiden,  köpte dom nästan samtidigt så jag minns inte vilken av dom som skapade problemet för mig. Jag har fått för mig att framtiden är problemet men jag vill helst inte avinstallera det.

Så vilka expansioner är dom/den som kräver mest tror ni?

[LillStoraJag]
0

Av alla expansioner?

Hoseok
0

Hur menar du med "Kräver"?

Prestandamässigt? Platsmässigt?

Bara Anna
0

IP har allvarliga routing-problem i sin värld, men om det bråkar även i andra världar??? Sedan så tror jag inte att det finns en expansion värre än den andre. Men för varje ny expansion du installerar blir spelet allt tyngre om du fattar…. Har du alla expansioner installeradeså har du ju trots allt 10 olika expbakom!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

RuiXue
0

Har hört något om att Semesterparadis gärna laggar för många, så det kan vara boven.

Jennie

Hoseok
0

Om jag inte minns helt fel så tar semesterparadis störst plats utav alla också. (Rätta mig om jag har fel).

Pinglan00
0

Mitt började lite när jag hade kommit ner med semesterparadiset. Särskilt i den världen men även i andra. Har fortfarande expansionen i men tog väck flera mods m.m vilket gjorde att det hackade upp sig mycket mindre. Innan var det 1 gång i sims timmen nu ca 1 gång per sims vecka.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[LillStoraJag]
0

Spelet blev bättre till slut när jag avinstallerade framtiden men jag kom sedan på att jag hade NRAAS Story Progression på och jag antar att den var den stora boven idramat. Nu har jag den på bara ibland.

Så tack för era svar :-)