Kan inte spela sims 3!
Jag kan inte spela sims för det står bara ingen skiva men skivan är i.
Har du expanstionspaket eller prylpaket? :)
ja ganska många.
För mig är de så att de prylpaketet/expansionspaketet jag installerade sist, den skivan måste jag ha i annars går de inte att starta spelet :) Testa de :)
det funkar inte:/
Prova alla skivor (eller ja, dom "största" om du fattar vad ja menar) , ibland har de blivit så för mig oxå, Annars vet jag inte :P
hoppas du löser de :)
ok tack för tipsen, ska prova det:)
Det står bara stoppa in skivan övernaturligt.
men den funkar inte
Då vet jag inte :P Är skivan repig? Kanske måste installera om?
Försök rengöra skivan försiktigt med diskmedel och vatten. Se till att skivan är torr innan du sätter i den igen.
och det går inte att uppdatera spelet.
ja det kanske går!
En allt-i-allo lösning är att installera om huvudskivan, det kan avhjälpa de flesta problem. Du gör som följande:
- Avinstallera Sims 3 men inga expansions- eller prylpaket
- Installera huvudskivan Sims 3
- Sätt in övernaturligt och spela
Går inte det så installera om övernaturligt.
Ok der funkade:D
Det du kan testa är att stoppa in en annan skiva nu menar jag något annat spel och inte the sims. Och se om cd-romen reagerar på det om den inte gör det är det troligtvis så att din cd-rom har gått sönder.
detta kan du testa så fort din cd-rom inte reagerar på dina sims spel =) så brukar jag göra :D
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
ok ska testa!:)
Jag hade exakt likadant. Då avinstallerade jag allt struntade sedan i att sätta i skivan för att ladda ner vi nätet (logga in på origin och klicka ladda ner spelet fungerar bara om du skrivit in koden då)
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
ok:)