Ta bilder
Jag har ingen prnt scrn knapp på min spel dator. Någon som vet hur man kan fixa det? Jag vet hur man gör på denna datorn som jag är inne på nu (klicka på knappen sen klistra in i paint och spara) men hur gör man om man inte har någon knapp? 😊
//Flöffo
Trycker du på C inne i spelet så tar spelet bilder och då slipper du även sim menyn och familjepanelen i bild :-) Bilderna ligger redan i ea-mappen.
Åh jag har för mej att det finns en annan knapp som man också kan använda men tyvärr kommer jag inte på den just nu =(
#1 Kan ju vara så att man vill ta en bild på en egenskap, en vilja eller dylikt eller något som har hänt kanske ett meddelande som när en sim frågar om simmen kan få dotterns hand och då får man till svars i hörnet =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Man går bara in på inställningar och då står det ungefär "visa den blåa rutan" eller något sådant!
#1 Vad är en ea mapp? 🤐
//Flöffo
Electronic Arts-mapp (EA är ju utvecklarna av spelet) 🙂 Den brukar väl ligga i mappen "Dokument" om man inte har gjort nån specialarändring själv (om du använder windows alltså).
Såhär ser det ut för mig
Dokument > Electronic Arts > The Sims 3 > Screenshots