The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 897 ggr
batmanjagochdu
0

HJÄLP!!!!

Jag har spelat the sims 3 i många år och NU kommer problemen!

Det började med att spelet stängdes av hela tiden vilket ledde till att jag avinstallerade alla expansions samt grundspelet för att sedan installera allt igen. Då kommer det upp att expansionpaketet ej är kompatibelt. Försöker då uppdatera och detta via Origin men när det börjar ladda pausar den och vägrar ladda så det går inte att uppdatera. Har letat runt och hittar länkar till en Super Patch, men sidan finns inte, det kommer liksom inte upp något. 

(Har även testat att uppdatera med EA Download Manager men då kommer det upp en felkod.)

Tidigare gick det ändå att bara spela grundspelet men nu fungerar inte ens det längre! 
Har testat att ominstallera Origin för att ha den senaste versionen, kört programmen som Administratör, sett till så att mitt virusprogram/brandvägg inte blockerar något och att manuellt avinstallera spelet, men allt detta förgäves :(

Har gjort allt jag har hittat på EA Help men ingenting fungerar. Någon som har något mer förslag på vad jag kan göra?

KastKatt
0

Är inte säker på vad problemet är, men ett tips är att skriva ut vad du har för dator. Så att andra lättare kan hjälpa :)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

batmanjagochdu
0

#1 PC Windows 7 :)

[xMondSy]
1

Här har du en Super Patch som jag använder mig av. 
http://games.softpedia.com/progDownload/The-Sims-3-Patch-Download-43741.html

Du trycker på External Mirror - SuperPatcher (All regions) 

Denna sida fick jag även länkad till mig av EA-supporten själv då jag inte kunde uppdatera spelet via Launchern.