HJÄLP? GRAFIK
Hej! Nu är det så att för en månad sen kanske, så råkade jag på något sätt uppdatera en drivrutin till mitt grafikkort? Eller vad det nu kallas i bärbara datorer. I alla fall så står det 'Standard VGA-Bildskärmskort'. Vilket jag inte vill att det ska stå. Innan så stod det, 'Icke PNP skärm' (något sånt)
Jag har försökt spela the sims 3, vilket inte gick något vidare eftersom det står:
Enhet 0 kan inte köra det här spelet. Hittar inget grafikkort som stöds. Kontrollera maskinvaran i din dator.
Så tydligen uppfyller inte det 'nya' grafikgrejen, systemkraven för sims?
Är dålig på att förklara, men om ni kan hjälpa mig skriv tydliga instruktioner! Är jätte oproffsig, med datorer. Och har inte råd med att sabba hela datorn
Oh! Någon? :c
..
hallå?
Ditt andra inlägg togs bort och du riskerar att få en varning om du fortsätter posta trådar om samma ämne inom en kvart efter att din första tråd skapades.
Ge folk lite tid att se ditt inlägg och svara. Ingen sitter här dygnet runt och väntar på att svara på folks frågor och hjälpa dom lösa deras problem.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Försök byta tillbaka till den gamla drivrutinen. Alltså installera den drivrutinen du hade innan, igen.
Hur gör man det? :P Ska man avinstallera det nuvarande gpu:et eller blir skärmen svart och aldrig kommer kunna användas igen eller? :P
c:
Oj, det vet jag faktiskt inte. Jag vet bara att det var det min pappa gjorde när grafiken för mitt sims krånglade :)