Island Paradiso segt
Är de segt för er som använder denna stad också? asså de typ stannar lite då o då bara just i den staden men i alla andra funkar de prima! kan de bero på alla båtar som rör sig o sånt??? :S
M_A_R_I_A 🌺
Ja, routingproblem som orsakar lagget. Själv löser jag det genom att köra mods som rensar bort simmar/bilar osv som fastnar här och var i staden. Men det laggar lite iaf men inte så att det tvärstannar hela tiden.
vad heter den moden? :)
M_A_R_I_A 🌺
Efter jag sett detta inlägg och ett till var jag tvungen att testa och ja, jag tyckte Isla Paradiso var segt och laggit :/
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Det är precis samma för mig, och då har jag ändå NRaas Overwatch som rensar upp i spelet. Jag spelar därför ALDRIG i Isla Paradiso, vilket är synd då jag tycker om världen i övrigt. 😕
ja asså de är ju väldigt synd att de är så segt… gillar verkligen den staden men de är faktiskt inte kul alls att spela sims när de stannar upp o håller på.. hopppas dom kan fixa de i nån uppdatering eller nått!
M_A_R_I_A 🌺
#5 Jag känner likadant, jättetråkigt faktiskt. ena dock jag stör mig på (förutom lagg) är att det är olika öar. Tar evigheter att ta sig någonstans!
Greetings.
Legacy Mwari.
Testa och skriv in resetsim * ! Det funkade för mig, laggar mindre nu :)
Hmm, konstigt, mitt Isla Paradiso funkar prima, kan de bero på antalet Sims också?
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Kan bero på mycket, tror de är många expansioner och de ser ut att vara en ganska stor och krävande stad. Andra är simpla men denna ser väldrigt detaljerad och noggrann ut. Tar nog ganska mycket på datorn?
Hmm, det problemet upplever inte jag…
för mig så blir de segt o kan stanna till typ 5 sek när jag sätter upp farten på tiden. anars hakar de inte så mycket men man vill ju kunna spola tiden utan att de händer.
M_A_R_I_A 🌺
Mitt laggade mega mycket. Men jag är kär i den staden, så jag har dragit ner ALLT till lågt. Och så har jag Nraas Overwatch. Har sagt att alla simmar utan bostad ska väck osv. Så nu laggar det väldigt sällan. Och inte särskilt länge. Dock så snabbar jag aldrig på tiden, för då laggar det oftare. :D
Bara ett tips.
Jag spelar på en ganska bra laptop. Ingen direkt spellaptop, men den var ändå runt 8000. Win 8.
Har samma problem! speedar jag upp farten lite så står allt stilla en stund, eller om jag klickar på en annan sim ibland. skapligt irriterande, men fortfarande nerkärad i staden. 🙂
jag spelar på en ganska ny laptop som är till för kraftfulla spel osv, men just den finaste staden laggar , asså FAN :(
M_A_R_I_A 🌺
#14 säger samma som du har en ny och kraftig laptop som klarar av resten av sims men inte just den världen :(
Hört att mods kan hjälpa till vid såna tillfällen men jag vågar mig inte på mods.
Greetings.
Legacy Mwari.
Har tre mods som ska hjälpa mot detta och det gör de verkligen! :D
Det laggar nästan ingenting alls nu :)
#16 Vilka mods kör du? Du får säga namnen, men inte länka :)
#17 De är nraas alla tre! Mastercontroller, overwatch och register :)
Hmm, register har jag inte. Men dom andra två har jag :) Får kolla upp register :)
hej! tänkte skriva här igen och fråga er om de fortsätter att haka osv som de gjorde förrut? :)
M_A_R_I_A 🌺