Vad göra i spelen?
I veckan kommer mina 3 sims spel jag beställt. Så nu fixas datorn så den klarar av mina spel ;) Då jag har så EXTREMT dålig fantasi och erfarenhet av sims 3 frågar jag. Vad är de man kan göra i spelen för att de inte ska bli tråkigt? (Får lätt tråkigt) Legacy orkar jag inte med, o utmaningar är bara tråkigt. Så vad kan man hitta på? Mina expansion är: Husdjur, In i framtiden, årstider och semesterparadis.
Utmaningar är ju det de flesta av oss gör för att inte bli uttråkade. :)
Jag personligen gillar långa, stora utmaningar som tar lååång tid att genomföra, men det är ju bara min personliga smak.
Det du kan göra är ju att leka runt i personligheter - varför inte en ond sim som är kleptoman och samlar pengar genom att stjäla allt han får tag på, eller en sim som föder upp djur och säljer dem, eller så laddar du ned nya spännande världar gjorda av communityn som du kan utforska.
Det lättaste är att låta inspirationen komma av sig själv, det är ingen som egentligen kan komma på något åt dig att göra. Det är därför utmaningar finns, för att man inte ska bli uttråkad. Jag skulle ge det en chans om jag vore du. 🙂
Vänliga Hälsningar Lina
Det enda jag gör när jag spelar sims nu för tiden är att försöka klara alla livsönskningar. Låter kanske as-jobbigt, men jag har kommit långt. Jag följer en lista online som visar alla livsönskningar. Har väl klarat en fjärdedel hittills.
Livsönskningar är typ den enda anledningen till att jag orkar spela sims .. haha.
Har du lust att länka till listan?
Skulle också vilja se den listan :)
Jag brukar starta ett hotell och se till att det blor super popus itan att jag andvänt några fuskpengar.
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Här är listan. :)
Tack! :-D
Åldras inte simmarna när de är inne i framtiden? O hur är världen i nuet? Står den stilla när man är i framtiden eller?