Package fel?
Jag får inte in Package filerna i spelet, jag har Frameworksetup i Sims 3 mappen, tagit bort och laddat ner Framework igen. Rescoure.ofg i mods, utanför Package mappen. Jag har startat om datorn ett X antal gånger. Startat sims, startat om, stängt, öppnat osv. Men jag får det inte att fungera. 😭 JAg har googlat, sökt på youtube, osv. MEN inget fungerar. Kan det vara något som jag har missat? Jag har även packat upp filerna med 7zip, och de ligger i package mappen.
Tack för alla svar. 🙂
Vad är det för filer? Det KAN ju vara så att det är filerna det är fel på. .. Har du provat mod-tutorialen som finns på modthesims? Där får du hjälp att installera package-filer från grunden och som kontroll en "no-intro" mod som tar bort det långaintrot vid startup.
Me. Myself & My Sims
#1 Tack! Jag kollade på modthesims och även på en annan sida (tack vare en felstavning…) så löste det sig. 🥳
Och jag undrar, hur sjutton säljer jag djuren (hundar & katter)? Jag har NRAAS Consigner aktiverat (eller vad jag ska säga) och undrar hur jag säljer djuren, är helt ny med mods nämligen. 😃
Har för mig attduklickarpå kassaapparaten i affären så skall alternativ komma upp. Men bara för djur ur andra generationen, de i 1a har inget värde…
Me. Myself & My Sims
Går det att sälja djur nu? 😮
#4 Med hjälp av en NRaas-mod, Consigner. Den ska gå ihop med alla NRaas' mods utan att skapa några konflikter och gör att man kan sälja bland annat avkommor från sina hundar och katter i provisionsbutiken. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#5 Jaha en mod till till spelet nu då 😮 Tack för förklaringen 😃