Hus-byggar-videos!
Jag är ganska ny på youtube men har byggt ett tag privat och har nu bestämt mig för att börja filma ohc lägga upp när jag bygger på youtube! Skulle bli super glad om ni tyckte det var kul att se och bestämde er för att bli prenumeranter och gilla mina videos! Tips är ALLTID välkomna! (Hoppas att jag inte bryter mot någon regel genom att göra reklam här! Läste reglerna, men är lite trött…)
Medarbetare på Skor iFokus
Såg idag att jag fått nya subscribers och att någon delat en video, ville bara tacka tusen gånger!
Ännufler sibsvribers! Tack så otroligt mycket till er alla!
För att få ännu mer subscribers så är ett tips att göra kortare och enklare rubriker på dina videos och sen kanske göra thumbnails på dom så att det ser mer intressant ut och då kommer mer personer klicka på dom. :)
/ Michelle
Tack för svaret! Det är min pojkvän som skriver rubrikerna. Han antog att det var ungefär samma princip som med titlar och hemsidor . Tror han ville få in lite sökord där.
Man kan tagga videon med massa olika ord. :) När man laddar upp den så finns det en ruta där man kan skriva in ord. Den rutan tror jag är under rutan där man skriver om videon.
Följer er på youtube också föresten. :)
/ Michelle
Jag vet, men han kände väl att man får in ännu mer träffa via titeln, jag vet faktiskt inte riktigt hur han tänkte, haha!
Tack! 😃