The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1873 ggr
[lillakaninen]
6

Altair's Schäferuppfödning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gör nu som många andra här inne och startar en hunduppfödning 🙂 Jag har haft problem med mitt sims ett tag och inte kunnat starta en ny familj men nu så!

Uppfödningen är inriktad på schäfrar och börjar med två hundar som placerats bra inom utställningar och med fin stam. Först ut är hanen Altairs Gibson som har den typiska schäferteckningen.

Mitchika
6

Måste försöka följa alla hunduppfödningar på sajten, vilket börjar bli jobbigt då det är rätt många. 😃

Jag som också tänkt starta en kennel snart… Alla på The Sims iFokus verkar ha blivit bitna av kennelflugan, vilket jag bara ger tummar upp för! 👍😃

Schäfrar samt "Altair" ger extrapoäng hos mig. 😃😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[lillakaninen]
3

Sedan har vi Ezios Indra, en tik som köpts in från en annan uppfödning

[lillakaninen]
3

#1 Jag håller med, följer också dem andra trådarna och jag kunde inte låta bli att testa själv 😃

[lillakaninen]
2

Indras och Gibsons första kull tillsammans är snart här! Indra visar tydliga tecken på att hon är dräktig så snart blir det tillökning

Dreamweawer
1

Följer:)

[lillakaninen]
3

Kull 1 är här! 

Samma dag som valparna var förväntade att komma föds två tikar och en hane. Tikarna får namnen Tieke och Egri, och hanen får heta Willow. 

På bilden: Översta raden fr. vänster Egri och Tieke. Nedre raden Willow och alla tre

Bamsegullet
1

Följer ;)

Gerbilles
1

Följer! 👍

CorneliaAndersson
1

följer :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

lol girl
1

följer! :)

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

Shelsy
2

Följer gärna om tråden kommer igång igen! :-)

IceTee
1

Är tråden nerlagd? 😕

Medarbetare på Skor iFokus

MichelleLindh
1

Skulle vara kul om fler gjorde sånna här trådar med antingen hund uppfödning eller katt eller häst! :)

/ Michelle 

00eme05
1

Följer

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[Thew]1
0

Följer också :)