Tatueringar / stängs av hjälp!!
Hej, om jag sätter på min sim en tatuering så blir den jätte suddig hur liten den är sjukt jobbigt! Varför är den suddig!?
Sedan det hemskaste problemet är när jag har gjort klart simmen och flyttat in i ett hus så bara slutar det fungerar det stå ( Sims svara inte) Jag blir helt galen!?? Hjälp!!
Tatueringar brukar vara ganska kassa tycker jag, sedan beror det väl också på grafikinställningar tror jag?
Ett tips är att göra så att tatueringen blir mörkare, det hjälper lite tycker jag.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Tack, men hur ändrar man grafik inställningar?
Via huvudmening och så heter det antingen "inställningar" eller typ "alternativ", men om spelet kraschar så kan just grafiken vara ett problem.
Brukar datorn klara av sims 3?
Greetings.
Legacy Mwari.
Hur vet man om det klarar av det? xD
#4 oj, ja du. Vad är det för dator? Vad har den för ram och processorer? Jag vet faktiskt inte så mycket om datorer, så det bästa vore om du har någon i din närhet som kan hjälpa dig kolla om datorn klarar av sims 3,
Greetings.
Legacy Mwari.
Det är en Asus jag köpte den för att den skulle klara a sims men jag vet inte XD
#6 En viktig fråga är ju om det är laptop eller stationär.
Greetings.
Legacy Mwari.
Laptop :) men vi köpte den för att den skulle klara alla krav och sånt så den borde endå göra det
#8 Mja. Alltså jag har en ganska kraftig laptop som inte har några egentligen problem med att klara av alla sims, förutom att den överhättar och behöver ett extra bord.
Så testa att sänka alla inställningar, annars, testa att installera om.
Greetings.
Legacy Mwari.