Alien baby?
Jag är såå nyfiken så jag måste bara få veta :D Nyss kom ett UFO till Tildes tomt och tog henne! (Har aldrig varit med om det i sims 3) Efter ett tag så kom hon till baka med en humöreffekt som gav henne -10… Nu har det typ gått 5 timmar i spelet, kan hon ha blivit (eller kommer bli snart) gravid med en Alien baby??
Men nu kom det en Alien till Tilde igen! Ska jag akta mig för honom? Kan han vara farlig?
Nu försvann han..
Du ska försöka skaffa barn med en Alien för att hon ska bli med barn
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Hm, simmen är död nu :P men jag har hört att simmen kan komma tillbaka med en Alien baby efter en Alien har tagit henne.
Det är bara manliga simmar som kan bli gravida efter att ha blivit bortrövade. Tjejer får fixa på det gamla vanliga sättet….
Me. Myself & My Sims
Okej, om du säger det så ;)
#5 kan männen i sims bli gravida??:0 går de runt med stora magar eller ser det annorlunda ut?
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#7 ja, om du har Årstider, men bara om de blir bortrövade av aliens… Spelar aldrig manliga simmar själv, men så vitt jag förstått så blir de illamående etc som kvinnor:-)
Me. Myself & My Sims
Aha, visste jag inte :-) hur blir man borrförd av Aliens? Kommer de lite då och då, eller kan man locka till sig dem :-)
Tror att om man har många rymdstenar så lockas dom? vet inte riktigt men någon sa att det skulle fungera… Måste man ha några tilläg?
Bright light creates black shadows.
Never say never and Never say Forever
#10 Aliens kom med Årstider
Me. Myself & My Sims