The Sims iFokus

The Sims

Etikettspelhjälp
Läst 989 ggr
Nava
0

Tappat intresse

Hej, jag älskar sims väldigt mycket, men den senaste månaden har jag inte känt för att spela alls, idag satte jag mig och startade sims, bara för att stänga av så fort spelet laddat klart, kan någon ge tips på hur jag får tillbaka mitt intresse.

Bright light creates black shadows.

Never say never and Never say Forever

SimsBrooke
0

Jag har också såna perioder där jag inte spelar nått alls. Jag har inte spelat sen säkert januari- februari men jag har velat spela nu i slutet men inte kunna =(

Jag brukar utmana mej själv genom att komma på saker jag kan göra i the sims. Nu vet jag inte vilket spel du spelar men jag utgår från The sims 3, då det är lättast =)

Det jag har utmanat mej själv är:

- Skaffa så många barn jag kan mellan ungdom och åldring
- Odla alla grönsaker/Frukter som finns i spelt
- Få full färdighet i minst 3 grejer tex, matlagning, trädgård, karisma

Kommer inte på så mycket mer, men hör av mej när jag kommer på =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Nava
0

#1 Tack, ska testa med aline, om det funkar, men annars brukar jag kör legally challenge, den är kanske kul.

Bright light creates black shadows.

Never say never and Never say Forever

00eme05
0

Hade en väldigt lång period på ett halvår där sims inte var nåt roligt alls. När man spelade kännde man sig tvingad att spela. Intresset kommer tillbaka av sig själv för eller senare :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

fia1116
0

Jag brukar läsa olika simsbloggar och tumblrs för att få inspiration! Det gör jag nästan alltid innan jag börjar spela, som te.x. nu är jag inne här och kollar runt men ska snart spela. 🙂

Rumblebee
0

Jag spelar bara Sims 2 men har liksom du haft tider da jag velat spela men inte vetat vad jag ska gora i spelet.
Kanske prova att enbart bygga och inreda hus och inte spela en familj, eller skapa en ny familj dar du satter upp ett mal som dom ska na.
Jag har markt att om jag spelar familjer for mycket sa trottnar jag pa spelet, det blir lite enformigt pa nagot satt, sa da brukar jag fokusera pa att helt enkelt bara bygga och dekorera, antingen konstiga hem, mysiga villor eller herrgårdar och slott.

En utmaning som jag har i spelet just nu ar att jag ska, med utgang fran en enda sim, bygga upp ett helt grannskap med bade bostadshus och affarer. Och inga pengafusk eller annat ar tillatet, inte heller far dom gifta sig rika, och att jag aven ska forsoka fullborda deras ''lifetime wishes'' (spelar spelet pa engelska), Dock har jag nyligen paborjat den utmaningen sa inte kommit sa varst langt :P