Ang adoption.
Hej!
När/om man väljer att adoptera, är det då möjligt att få något annat än en "vanlig" människa?
Kan man få en alien, ande, plantsim eller nåt annat spännande? Älva, häxa, varulv osv osv.
Eller är det helt omöjligt?
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
Hum bra fråga du. Man borde ju tycka att man kan få vad som helst, kanske inte Alien eller plantsim men de andra övernaturliga väsendet borde man kunna få. Jag har dock aldrig fått det personligen tyvärr. Så jag vet inte om det är möjligt tyvärr =(
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Nej jag vet inte heller, o vet inte om jag direkt vill "prova" adoptera ett gäng ungar, även om det bara är pixlar på en skärm så känner jag mig ändå inte tillfreds om jag måste deleta simmar/djur efterhand.
Man tycker ju att man boooorde kunna få "vad som helst" men man vet ju aldrig :)
Linnea Adler
Tror man bara kan få vanliga simmar :/ vet inte säkert
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Om det inte är möjligt nu tycker jag personligen att de borde lägga till det i en kommande uppdatering! :)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Är det själva överraskningsmomentet du är ute efter eller bara att övernaturliga kritter kan komma in i din familj? Om det sista så kan du ju alltid installera NRAAS Mastercontroller och ändra….
Me. Myself & My Sims
#5 Jo det är nog själva "lotteriet" som vore kul, man kan ju såklart alltid fixa till de själv istället men det känns mer …. ja hur ska man säga, "äkta" för mig om de är övernaturliga av sig själva och inte för att jag gjort de till det ^^
Linnea Adler