Så trött på alla buggar i sims ....
Måste bara få skriva av mig..
Att man ska behöva spara spelet för säkerhetsskull minst var 10e minut typ känns ju helt sjukt.
Hoppas verkligen att sims 4 är betydligt mindre buggigt och laggigt för annars lägger jag ner tror jag.
Någon annan som också tycker att spelet är rejält buggit? Med tanke på att man förmodligen lagt ner ett par tusen på alla expansions o downloadable contents så känner jag mig rätt dum nu i efterhand, vettetusan om de e värt alla pengar med tanke på all irritation över att EA inte fixar sina buggiga spel som man måste utstå >.<
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
Jag tycker det är väldigt olika beroende på vilken stad du spelar i. Isla paradisa är verkligen helt hopplöst. Spelet hänger sig var och varannan minut. Ändå kan jag inte sluta…
//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här
Kan bara hålla med! Kan inte spela mer med Sims 3 nu :/ Till och med min pojkväns super gaming dator blir överhettad (trots kylplatta) och bara stänger ner sig själv. Så nu väntar jag på fyran och hoppas den är lite lättare för datorn att hålla igång.
Jag hade samma problem förut, det fixade sig dock med hjälp av mods så även om vissa delar av spelet fortfarande är rätt segt med att ladda så har jag inga större problem med buggar längre. Men det är synd att man ska behöva mods för att få spelet att fungera någorlunda korrekt.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#3 Håller med då jag fixat buggarna med mods som du. Innan gick det knappt att spela i Islo Paradiso eller vad den heter …
Kan ni länka till modsen?
#5 Svaret finns i denna tråden, personen med alias LillStoraJag är den som har det jag använder mig utav ….. Dock var jag LillStora JAg en gång …
#6 Det stod väldigt mycket som jag inte förstod… om du vet var jag kan hitta den första som nämns i den här tråden vore det väldigt vänligt om du kunde tänka dig att länka till den. Jag brukar undvika material utifrån men det går knappt att spela eftersom spelet hänger sig konstant.
#7 Då jag inte får länka till dom så är det NRAAS Overwatch och ErrorTrap som du får googla på.
#7 Hur menar du med att spelet hänger sig? Fryser det till titt som tätt?
Ibland kan det funka med att använda resetsim funktionen nämligen.
Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman
#9 Det fryser och om jag öppnar kontrollpanelen så säger den att spelet inte svarar. Jag brukar tolka det som att ett program hänger sig.
Jag vet inte hur resetsim fungerar… jag har bara lunkat på och spelat…